Extra reden om te komen dus!
Zéér belangrijke edit: op de post van Avondland, dus, niet op die van Lint!
Zéér belangrijke edit: op de post van Avondland, dus, niet op die van Lint!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry vriend, 't Keteltje in de rosse buurt is wederom gesloten.Vanaf welk uur mag ik mijn fluit boven halen?
In mijn hoofd was het Antwerpen wegens vrij centraal. Op zich handig vanuit Gent via één van de P+Rs...Zijn er nog suggesties betreft waar we gaan afspreken?
Ik denk dan aanIn mijn hoofd was het Antwerpen wegens vrij centraal. Op zich handig vanuit Gent via één van de P+Rs...
Iemand hier die dan bekend is met een café met goede muziek en waar er geen voetbal gaat zijn? Ik zou de groter plannen voor een fanzine of vinyl persing mss voor een volgende keer keer houden, dat lijkt me toch iets te ambitieus (sorry @willydrama)
Smijt maar ideëen voor locaties want de mods kennen geen fluit van Antwerpen.

Zeg jij dan waar we naartoe moeten.Spreek voor jezelf, Gentenaar.![]()

Blackie aan den Boemel. Approved. Al hoeft de muziek er ook niet te luid te staan. Ik wil ook nog wel gezellig kunnen kletsen.Alle hippe vogels zitten in Café Cabron of rond het Mechelseplein maar dan is het voornamelijk boemelen en dat heeft misschien wat minder met muziek te maken![]()