17/12/2022 - Music meetup

• Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, was wel leuk geweest, maar moet helaas werken den 17e. Eerst met den AB en erna in ampere. Tenzij ge ook afterke doet :unsure:

Zijn er nog suggesties betreft waar we gaan afspreken?
In mijn hoofd was het Antwerpen wegens vrij centraal. Op zich handig vanuit Gent via één van de P+Rs...

Iemand hier die dan bekend is met een café met goede muziek en waar er geen voetbal gaat zijn? Ik zou de groter plannen voor een fanzine of vinyl persing mss voor een volgende keer keer houden, dat lijkt me toch iets te ambitieus (sorry @willydrama)

In mijn hoofd was het Antwerpen wegens vrij centraal. Op zich handig vanuit Gent via één van de P+Rs...

Iemand hier die dan bekend is met een café met goede muziek en waar er geen voetbal gaat zijn? Ik zou de groter plannen voor een fanzine of vinyl persing mss voor een volgende keer keer houden, dat lijkt me toch iets te ambitieus (sorry @willydrama)
Ik denk dan aan

Of

Als jullie allemaal al veel te veel gezopen hebben kan dit ook nog

Later die avond hipsteralternatieven voor hipsteralternatieven in Het Bos en Roemeense minimal helden Raresh, Rhadoo en Petre Inspirecu in Ampère.

Die avond Bosbubbles in Het Bos. :unsure: Heerlijke plek wel.

Smijt maar ideëen voor locaties want de mods kennen geen fluit van Antwerpen.

Alle hippe vogels zitten in Café Cabron of rond het Mechelseplein maar dan is het voornamelijk boemelen en dat heeft misschien wat minder met muziek te maken :unsure:

Valt er in Begijnendijk niets te beleven @BlackOccult ? :oi22:

Alle hippe vogels zitten in Café Cabron of rond het Mechelseplein maar dan is het voornamelijk boemelen en dat heeft misschien wat minder met muziek te maken :unsure:
Blackie aan den Boemel. Approved. Al hoeft de muziek er ook niet te luid te staan. Ik wil ook nog wel gezellig kunnen kletsen.

't Mechels Plein is wel fijn, zeker op de latere uurtjes.

Muze/Quinten Matsijs/Kapitein Zeppos/Tram 3/Korsakov/Caffè Barbossa vind ik wel fijne plaatsen om af te spreken. Billies Bier Kafetaria sowieso, maar da's nogal krap voor een groep tenzij je reserveert maar dat is dan met eten en dat is eigenlijk feitelijk wel zeer lekker daar. En ze hebben er goed bier.

Ben al eens op verkenning geweest gisteren maar ben vrij snel huiswaarts gekeerd, één of de andere caféganger beweerde dat Taylor een betere artieste is dan CRJ :unsure:

Misschien moeten we mijn suggesties maar achterwege laten :lol:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan