1B Challenger Pro League 2023-2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was wel vergeten dat die zo'n tof stadion hadden, beetje old school, publiek net achter de platen, kort tegen de lijnen.

Wat ik mij afvraag ivm KVO. De deal is dus niet doorgegaan omdat Conway teveel geld wou voor zijn aandelen.
Maar door het faillisement zijn zijn aandelen toch niets meer waard? Wat is daar de business logica in? Dan had hij zijn aandelen toch beter verkocht voor iets minder?
Dat had iets te maken met de Amerikaanse overheid waar hij in dat geval geld zou van kunnen recupereren. Dus meer dan hij nog kon krijgen bij een verkoop.

Geen probleem met KVK in se, maar kzou wel heel graag nog eens naar een Lommel - Genk kunnen gaan. Laatste keer was de legendarische strijd voor de 1ste plaats eind jaren '90. De winnaar stond eerste en Lommel gaf ons toen 3-1 op ons doos. Achteraf is het wel wat anders gelopen, maar toch legendarische tijden.

Geen probleem met KVK in se, maar kzou wel heel graag nog eens naar een Lommel - Genk kunnen gaan. Laatste keer was de legendarische strijd voor de 1ste plaats eind jaren '90. De winnaar stond eerste en Lommel gaf ons toen 3-1 op ons doos. Achteraf is het wel wat anders gelopen, maar toch legendarische tijden.
Daar was ik bij. Uitverkocht stadion en ik geloof ook nog een rode kaart voor Oliveiri?

Ho ho die namen :D Die van ons ken ik uiteraard, maar Cannaerts, Noben, Nijs, Vincken, Van Veldhoven ... Blasts from the past :D

Man man. Ik jaag me nu al half op door die samenvatting te kijken. Cannaerts echt gewoon in een zetel de match kunnen afmaken.

Laatst bewerkt:
Dat was ondanks de 3-1 inderdaad het seizoen dat jullie de titel van beste ploeg van Limburg terug hebben overgenomen van ons.

Hoogdagen voor Limburg met 2 clubs in Europa, bekerwinst voor Genk, Liga beker voor Lommel. En net zoals in Genk en Lommel trok ook STVV meer toeschouwers dan traditieclubs KV Mechelen en Antwerp.

Een beetje vergelijkbaar met de hoogconjunctuur die de laatste 10-jaren in het West-Vlaamse plaatsvond? Met clubs als Roeselare, Waregem, Moeskroen.

Zondag met +800 richting Kortrijk, naar Lommelse normen een stevige volksverhuizing!

Een beetje vergelijkbaar met de hoogconjunctuur die de laatste 10-jaren in het West-Vlaamse plaatsvond? Met clubs als Roeselare, Waregem, Moeskroen.

Zondag met +800 richting Kortrijk, naar Lommelse normen een stevige volksverhuizing!
Niet de 3.000 waarmee we ooit op Lokeren of zelfs na de fusie op Leuven waren. Maar gezien de afstand, combi-regeling en het feit dat we een jaar geleden geen uit fans meer hadden zeker niet slecht.

De stress begint te komen, maar ondanks de mogelijk slechte afloop toch vooral proberen genieten dat de club terug leeft met de 18 bussen richting Kortrijk!

Niet de 3.000 waarmee we ooit op Lokeren of zelfs na de fusie op Leuven waren. Maar gezien de afstand, combi-regeling en het feit dat we een jaar geleden geen uit fans meer hadden zeker niet slecht.

De stress begint te komen, maar ondanks de mogelijk slechte afloop toch vooral proberen genieten dat de club terug leeft met de 18 bussen richting Kortrijk!
De stress begint hier ook te komen. in de 1ste helft op 0-1 komen en dan zie ik het Lommel wel over de streep trekken. Thuispubliek dat wat begint te morren.... Echter zelfs als het niks wordt toch een leuk seizoen gehad en CFG gericht zullen ze dan de komende jaren volgens mij wel alles op alles zetten om naar 1ste te gaan. Ook hopen dat het wat rustig blijft dan in Kortrijk tijdens en zeker ook na de wedstrijd zodat we de positiviteit van dit seizoen kunnen aanhouden wat de uitslag ook wordt. Een beetje sportief over en weer uitdagen hoort er natuurlijk altijd wel bij :music::clap:

Laatst bewerkt:
Tot volgend seizoen! 🖐️

Fysiek ten onder in de verlengingen, op het veld van een 1A club met een heel jonge ploeg en weer extra blessures, geen schande.

Hoe leuk deze play-offs ook waren, zonder kers op de taart, volgend seizoen toch die top 2 maar ambiëren!

Eerste helft was Kortrijk nochtans nergens, op basis van de 2e helft zijn ze wel verdiend gewonnen. Al had die Ambrose wel minstens geel verdiend voor die onbesuisde tackle, ik weet niet meer op wie maar het is niet omdat hij die niet raakt, dat er de intentie niet was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan