Aankoop GSM (Budget 250 tot 400 euro)

Goede opmerking, al valt de pixel bij mij af omwille van de mindere prestaties van de Tensor cores , de trage laadsnelheid en mindere batterij (werktijd in tests).

In januari stond deze een tijdje aan 299 Euro, of 305 euro in België, en dan had ik het nog in aanmerking willen nemen. Maar nu lijkt het me buiten de camera te weinig pluspunten te hebben tov de samsung A54 en de nothing phone(1)

Goede opmerking, al valt de pixel bij mij af omwille van de mindere prestaties van de Tensor cores , de trage laadsnelheid en mindere batterij (werktijd in tests).

In januari stond deze een tijdje aan 299 Euro, of 305 euro in België, en dan had ik het nog in aanmerking willen nemen. Maar nu lijkt het me buiten de camera te weinig pluspunten te hebben tov de samsung A54 en de nothing phone(1)

Indien je Telenet klant bent hebben zij ook nog steeds een enorm goede aanbieding op de Nord 3: https://www2.telenet.be/residential...1/selectedColor=35682d/selectedStorage=128 GB

256GB versie aan dezelfde prijs als de 128GB, en je krijgt er goede draadloze oortjes bij ook. Daarnaast een snelle SOC, snel laden, uitstekend scherm... Zeker te overwegen naast de A54.

Indien je Telenet klant bent hebben zij ook nog steeds een enorm goede aanbieding op de Nord 3: https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/details?intcmp=ToestNav&productId=3300308&productName=OnePlus Nord 3 5G#/category=Smartphones/manBrand=OnePlus/pageNo=1/selectedColor=35682d/selectedStorage=128 GB

256GB versie aan dezelfde prijs als de 128GB, en je krijgt er goede draadloze oortjes bij ook. Daarnaast een snelle SOC, snel laden, uitstekend scherm... Zeker te overwegen naast de A54.
Ik kijk er precies over maar waar staan die extra draadloze oortjes vermeld?

Ik kijk er precies over maar waar staan die extra draadloze oortjes vermeld?
Actie is blijkbaar net afgelopen, want ik keek er gisteren nog naar en vond ze idd ook niet meer terug.

Nog steeds een goede deal, maar net iets minder uitbundig nu.

289 euro voor de a34

is dit een goed toestel?
ik heb interesse in deze.

pro"s en contra's?

Dat is een zeer deftig toestel voor die prijs. Hier vind je een uitgebreide review, samen met de A54.
Binnen een maand is het ook Black Friday natuurlijk, waarbij je misschien nog wat korting kan scoren.

Indien je Telenet klant bent hebben zij ook nog steeds een enorm goede aanbieding op de Nord 3: https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/details?intcmp=ToestNav&productId=3300308&productName=OnePlus Nord 3 5G#/category=Smartphones/manBrand=OnePlus/pageNo=1/selectedColor=35682d/selectedStorage=128 GB

Geheel in mijn zwaar afwachtende stijl ben ik nu pas voor de Nord 3 gegaan. Kwalitatief duidelijk de betere telefoon. Hij wint het voor mij van de samsung A54 omwille van deze actie, het snelladen, 256GB +16 GB RAM, het cleane OS en de onderliggende hardware. De mindere batterij en camera en kortere updates (12 maanden) neem ik er dan maar bij.

Is het nog de moeite om voor de jongste een iphone 11 te kopen?
Ik zag dat deze batterij iets beter is dan de 12 (die ik eerst voor ogen had)

11 komt +/- €40 goedkoper uit, maar heeft dan ook 128GB opslag
Maar als ze geen update meer gaan doen voor dit toestel...

Sony Experia 10 VI aangekocht.
Incl. case en schermbescherming net 300euro.

Wou echt geen lompe grote zware smartphone en buiten Apple lijkt het 6'1 segment een beetje te verdwijnen. En ik haat Apple nog steeds een beetje. Voornamelijk vanwege de prijs. Wel sterk getwijfeld om te plooien.

Komende van een Poco 3 die enorm heeft afgezien(zoveel gevallen, absurd) vooral in vorm een verbetering. Speakers zijn door de kleinere vormgeving ook niet zo potent. En ik ben er relatief zeker van dat ik hem niet zoveel ga kunnen laten vallen als mijn Poco.

Had de nieuwe Poco 6'1 gebleven had ik daar wel voor gekozen.

De batterij van mijn Xiaomi Poco X3 begon het na 4.5j wat af te weten dus dan maar voor de Oneplus Nord 3 gegaan (229eur bij Telenet).

Hopelijk doe ik er ook terug zo lang mee! Nog maar 2d in gebruik en ik vind zo een fingerprint scanner op de zijkant toch handiger dan ene op het scherm zelf. Ik moet soms ook meerdere keren proberen. Misschien omdat er nog een screenprotector op ligt?

Soit ik wil gewoon een "goedkope" smartphone die lang meegaat. Al die duurdere modellen bieden voor mij weinig meerwaarde. De overstap van 64GB naar 128GB is wel een mooie upgrade.

Op zoek naar iets nieuws ter vervanging van oneplus nord ce 5g.
Batterij en paar knoppen werken niet meer naar behoren.

Kom voorlopig uit op een motorola edge 60.
Google pixe 9 ook bekeken, maar geen idee of die deftig zijn.
Samsung niet.

Zaken die ik nog vergeet die het bekijken waard zijn?

Op zoek naar iets nieuws ter vervanging van oneplus nord ce 5g.
Batterij en paar knoppen werken niet meer naar behoren.

Kom voorlopig uit op een motorola edge 60.
Google pixe 9 ook bekeken, maar geen idee of die deftig zijn.
Samsung niet.

Zaken die ik nog vergeet die het bekijken waard zijn?
Hier een aantal jaar Motorola gehad, en vorig jaar geswitcht naar Samsung A55. Honestly? In het begin 1x de moeite gedaan om bloatware deftig uit te zetten (check Universal Android Debloater), en tot nu toe zeer tevreden van.

Belangrijkste pluspunten van Samsung vs Motorola voor mij:
- veel langere ondersteuning en frequentere security updates (midrange motorola's is vaak beperkt tot 2 jaar)
- veel betere camerakwaliteit. Niet dat ik een pro ben, maar de gemiddelde kwaliteit (zeker in suboptimale lichtomstandigheden) is toch een pak beter bij een midrange Samsung dan een midrange Motorola.

Dit zijn 2 elementen die ook bij de Pixel aanwezig, en dus mogelijks ook het overwegen waard zijn.

Ik heb ook een Motorola, basic model.
Over het algemeen is de telefoon wel goed, batterij is top, maar 1 ding is wel frustrerend, als ik een app open zegt de gsm soms app reageert niet, heb dit soms 3x na elkaar met bepaalde apps.
Met andere heb ik het nooit of heel zelden.

Mijn dochter wordt volgende maand 12 jaar dus wilt dat zeggen dat ze een gsm krijgt.

De vraag is, welke?
Budget niet meer dan 250€

Enkele opties:
*Samsung Galaxy A17 256/8
*Motorola Moto G56 256/8
*Motorola Moto G86 256/8
*OnePlus Nord CE5 128/8

Andere suggesties?
Thx

Mijn Motorola was maar 87Euro, maar voor die prijs is het wel een ongelofelijke telefoon.
De batterij is indrukwekkend.
Oneplus geen ervaring mee, maar wel al gehoord dat het goed is.
Samsung was vroeger top, maar de laatste jaren toch wat minder vind ik.
De camera op mijn motorola is ook heel goed.

Heb nu de oneplus nord ce 5, vermoedelijk 5jaar al.

Nord 5 besteld want knoppen aan de rand doen vervelend. Wel paar keer de grond gezien.

Ben er wel content van. Foto's van iPhone madam wel veel beter

Mijn dochter wordt volgende maand 12 jaar dus wilt dat zeggen dat ze een gsm krijgt.

De vraag is, welke?
Budget niet meer dan 250€

Enkele opties:
*Samsung Galaxy A17 256/8
*Motorola Moto G56 256/8
*Motorola Moto G86 256/8
*OnePlus Nord CE5 128/8

Andere suggesties?
Thx

Cmf phone (rond de 200€), dan kan je voor 25 euro de oortjes die van superkwaliteit zijn erbij nemen en zelfs een smartwatch aan 50€

Indien je hetzelfde van Samsung zou willen zit je aan 800

Terug
Bovenaan