Volgens mij is dat inderdaad ook de "grap", waar ik helemaal de grap niet van inzie. Maar iets helemaal anders dan wat @Gonzo the Great er van maakte. Beetje wansmakelijk ook om met grappen te beginnen in zo'n geval, toch.Heb je zijn tweets van de laatste twee jaar al eens goed bekeken? Niks dan polarisatie. Volgens mij ook zeer duidelijk dat de tweet een kwinkslag is naar het feit dat democraten de mond vol hebben van vreedzame machtsoverdracht, wapenwetten, en de opruiende taal die Trump hanteert, terwijl Trumphaters in zijn ogen blijkbaar op al die gebieden gevaarlijker blijken te zijn dan trumplovers. Is dat een 'grap' perse? Ja, in de zin dat het een ironische observatie is van Musk. Niet een grap in de zin van setup/punchline.
Die trouwens zélf wel die bizarre link maakte, terwijl overduidelijk is dat dat een van de pot gerukte claim is. Door ze zogezegd niet expliciet te maken, moet je er nog niet zomaar mee wegkomen, vind ik. Ook niet door het te verbloemen als "grap" zoals Musk.