Aanslag Trump: nieuwe aanslag nabij golfterrein

tumblr_md2wsdA0Ec1qh2o7zo2_400.gif

Dit gaat sowieso gevolgen hebben in het stemhokje. Een presidentskandidaat die geframed wordt als een seniele zwakke man die niet meer uit zijn woorden raakt en een kandidaat die onder vuur genomen wordt en triomfantelijk er van weg loopt. Wat is het gevolg bij de kiezer die nog 'on the fence' was in een land dat kickt op het uitstralen van macht? Juist ja.

Hoe groot is de kans op wraakacties van de MAGA-crowd ? Genoeg gekken die denken dat Biden of de liberale media hier achter zit.

Dat worden nog spannende maanden daar.

Als we hier gaan afkomen met irrelevante persoonlijke anekdotes om daar politiek gewin uit te recupereren, mag ik dan meedoen?

Mijn 36-jarige vrouw met Bachelor-diploma en bovengemiddeld inkomen, was enkele jaren geleden zeer blij toen een linkse politicus hier in Polen effectief vermoord werd tijdens een rally. "Just te goe, dat was toch maar een corrupte vent" zei ze.
Toen ze las dat Trump aangevallen werd, ging ze gelijk snuffelen op Twitter en Truth Social en kwam ze terug dat Biden dit wrs georchestreerd had en aangeklaagd moet worden.

Fascinerend he?

Het is naast de kwestie in dit topic maar ik begrijp niet hoe je dat zo matter-of-fact beschrijft eigenlijk. Ben je dan zelf ook die meningen aangedaan? Iemand die Truth Social gebruikt en samenzweringentheorieën aanhangt. Dat loopt dan toch over in andere aspecten van het leven? Ik zou met zo iemand niet kunnen samenleven.

Ondertussen lees ik online dat de schutter lid van de republikeinse partij zou zijn maar ik heb nog geen bevestiging gevonden van mainstream bronnen.

Het is naast de kwestie in dit topic maar ik begrijp niet hoe je dat zo matter-of-fact beschrijft eigenlijk. Ben je dan zelf ook die meningen aangedaan? Iemand die Truth Social gebruikt en samenzweringentheorieën aanhangt. Dat loopt dan toch over in andere aspecten van het leven? Ik zou met zo iemand niet kunnen samenleven.

Ondertussen lees ik online dat de schutter lid van de republikeinse partij zou zijn maar ik heb nog geen bevestiging gevonden van mainstream bronnen.
Als je al zo een aanslag zou plannen zou dat geen onlogische stap zijn me dunkt.. zeker als je ergens wilt binnen geraken om schade aan te richten... Nu weet ik niet of dat zo effectief is bij de rep of dem. bijeenkomsten..

Bekijk bijlage 31163

Dit gaat sowieso gevolgen hebben in het stemhokje. Een presidentskandidaat die geframed wordt als een seniele zwakke man die niet meer uit zijn woorden raakt en een kandidaat die onder vuur genomen wordt en triomfantelijk er van weg loopt. Wat is het gevolg bij de kiezer die nog 'on the fence' was in een land dat kickt op het uitstralen van macht? Juist ja.
Dit inderdaad wel: ik weet niet of Biden een gelijkaardige reactie zou hebben laten zien.

Is nog niet bevestigd of die geregistreerd stond als republikeinse kiezer want dat kan ook een naamgenoot zijn van de schutter.

En dat youtubekanaal, spijtig voor hem dat de schutter merch droeg van hem want dat is absoluut geen politiek youtubekanaal.
Die heeft tegelijkertijd een youtubekanaal waar hij zijn werk toonde als dierenarts.

Laatst bewerkt:
Ja, problematisch zeg dat mensen in God durven geloven. Het lef.
Goh ja het is wel niet direct een teken van intelligentie. Toch niet in deze tijd.

Anyway, we kunnen toch altijd rekenen op de VS om het spektakel te voorzien. Over een maand zijn we dat weer al vergeten, ik denk dat het eerder verrassend is dat het zo lang geduurd heeft voor er nog eens iemand op een president of kandidaat geschoten heeft ginder.

Snel nadenken en geen watje zijn. Zijn dat niet de 2 main kwaliteiten die ze in een Amerikaanse president zoeken ? En dan nog zo mooi voor de Amerikaanse vlag (patriotisme, derde main kwaliteit)
Dat iconische beeld alleen al doet de samenzweringsgelovers steigeren. Haast te "mooi" om waar te zijn dat Trump hierdoor als Triomfator wordt vereeuwigd.

Bizar dat die mensen achter Trump gewoon blijven staan nadat hij wordt geraakt. Beetje bukken en het komt wel goed.
Ik zou me allerzins zo snel mogelijk uit de voeten maken als er een schutter actief is.

Terug
Bovenaan