Infected is wildopasser / natuurbeschermer in zuid afrika. so daardie persoon praat uit 'n ander siening as onsGe zij militair? Want zo komde nu niet over
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Infected is wildopasser / natuurbeschermer in zuid afrika. so daardie persoon praat uit 'n ander siening as onsGe zij militair? Want zo komde nu niet over
Las al bijna "Wild-plasser"Infected is wildopasser / natuurbeschermer in zuid afrika. so daardie persoon praat uit 'n ander siening as ons

Ik had echt wildplasser gelezen.Infected is wildopasser / natuurbeschermer in zuid afrika. so daardie persoon praat uit 'n ander siening as ons
. Maar ik denk dat infected wel wat meer schiet ervaring heeft dan 99,9% op dit forumLas al bijna "Wild-plasser"
![]()
Dat is misschien ook wel iets wat hij doet.Ik had echt wildplasser gelezen.. Maar ik denk dat infected wel wat meer schiet ervaring heeft dan 99,9% op dit forum
Well, to be fair. I did not expect that.Infected is wildopasser / natuurbeschermer in zuid afrika. so daardie persoon praat uit 'n ander siening as ons
Allez man. Ge ziet zelfs een foto waar een deel van trump zijn oor een lijntje in de lucht wordt. Dit is gewoon niet in scène gezet. Niemand kan zo schieten.
Only in Amurica

Dit moet toch fake zijn. Ik heb nog nooit een tattoo gezien die niet bloedrood zit zo kort na het plaatsen.
Plus die links onder (grote die buigt) lijkt op 1 van de hoofdpersonages uit de serie shogun...Dit moet toch fake zijn. Ik heb nog nooit een tattoo gezien die niet bloedrood zit zo kort na het plaatsen.

Niet te vergeten dat uit e-mails bemachtigd door WikiLeaks bleek dat de Clinton campagne Trump zijn kandidatuur geboost heeft omdat ze dachten meer kans te hebben tegen zo'n extreme politicus.True, but to a lesser extent is Biden dat deze keer ook, en eerlijk gezegd: vorige keer was hij dat nog meer.
Beeld je in dat jij en ik naar een tekentafel gestuurd zouden worden en we moeten uit pakweg de kandidaten van de primaries van de afgelopen 3 ambtstermijnen presidentskandidaten kiezen, zowel ter linker- als ter rechterzijde, ik denk niet Trump of Biden bovenaan zouden staan eerlijk gezegd.
Het is wat mij betreft begonnen met een corrupt Democratisch establishment dat in 2016 ten alle kosten Clinton wou (en haar daar ook bij geholpen heeft) ten koste van Bernie Sanders, en we hebben de gevolgen gezien: Trump heeft gewonnen.
In 2020 heeft datzelfde establishment alles uit de kast gehaald om Sanders te verhinderen: Obama ingezet om Buttigieg en andere tegenkandidaten zich strategisch uit de running te laten vallen, om Biden de nominee te laten worden, waarbij Biden zelfs beloofd had een overgangsfiguur te zijn (lees: one-term-president).
De Democraten hebben Trump mee in de hand gewerkt, zo niet de overwinning mee cadeau gedaan door voor establishment politics te kiezen.
According to an email from Marissa Astor, Clinton campaign manager Robby Mook’s assistant, to Clinton campaign chair John Podesta, the campaign knew Trump was going to run, and pushed his legitimacy as a candidate. WikiLeaks’ release shows that it was seen as in Clinton’s best interest to run against Trump in the general election. The memo, sent to the Democratic National Committee (DNC) also reveals the DNC and Clinton campaign were strategizing on behalf of their candidate at the very beginning of the primaries. “We think our goals mirror those of the DNC,” stated the memo, attached to the email under the title “muddying the waters.”
The memo named Trump, Sen. Ted Cruz, and Ben Carson as wanted candidates. “We need to be elevating the Pied Piper candidates so that they are leaders of the pack and tell the press to them seriously,” the memo noted.
Een klein beetje (paar mm/cm) nr andere kant en Trump was er niet meer. Ik denk dat hij het nog niet helemaal beseft.Inderdaad. Bij het rechtstaan en "fight fight fight" voor de nu al iconische foto zal dat nog niet zijn doorgedrongen volgens mij. Dit gaat vroeg of laat ook wel een mentale weerslag hebben eens het doorsijpelt volgens mij.
Allez no offence maar met live ammo schieten op een president , paar burgers verwonden of doden en dan zelf een kogel door het hoofd krijgen is nu echt niet ontsproten uit Hollywood en de confituur industrie[Zonder mij uit te spreken over de al dan niet "echtheid" van de oorwonde]:
Je kan een foto, zeker in deze digitale tijden, bezwaarlijk als bewijs aanhalen lijkt me?
En zelfs indien een stuk oor werkelijk een lijntje in de lucht wordt, kan dat nog steeds schijn zijn he (in Hollywood bv zitten ze bepaald niet verlegen om wat bloed met confituurconsistentie).
"Niemand kan zo schieten" is in dat geval dus ook niet meer van toepassing.

Denk je dat iemand die nog steeds de verkiezingsoverwinning van Biden ontkent de juiste persoon is om een verdeeld land te herenigen?![]()
Screenshot-20240714-202609-Instagram hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20240714-202609-Instagram gehost op ImgBBibb.co
Het kan dus ook nog positief en misschien bruggen bouwen tussen een verdeeld land.
Even in herinnering brengen hoe Trump reageerde op de aanslag op Pelosi's man.![]()
Screenshot-20240714-202609-Instagram hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20240714-202609-Instagram gehost op ImgBBibb.co
Het kan dus ook nog positief en misschien bruggen bouwen tussen een verdeeld land.