Algemeen Wielernieuws

Tof :)
eventuele ideetjes maar mss voor later stadium:
- sms /WhatsApp service
- waaier alert
- zelf vanaf bepaalde km kunnen persoonlijk instellen (bevoordeeld helling op 20km van de meet )
De afstand tot finish is momenteel al zelf in te stellen.

- sms: staat op lijstje, maar dan zal ik waarschijnlijk subscription moeten toevoegen
- Whatstapp: op todo
- waaier alert is nog een idee!

Die Hayter kan niet in peloton rijden of zo. Er moeten er nog wel komen maar een 2e plek zou wel eens kunnen lukken vandaag. Reed ook al 3e en 9e in de Giro en 4e in Baskenland. Dus zo slecht is die niet. Maar in een rit met peloton zit die achteraan te harken.

Die Hayter kan niet in peloton rijden of zo. Er moeten er nog wel komen maar een 2e plek zou wel eens kunnen lukken vandaag. Reed ook al 3e en 9e in de Giro en 4e in Baskenland. Dus zo slecht is die niet. Maar in een rit met peloton zit die achteraan te harken.

Nu pas door? :biglaugh:
Dat is toch gewoon waar Hayter bekend voor staat en waarom Ineos hem opgegeven heeft. Dit is echt spek naar zijn bek bijvoorbeeld. Ik denk ook dat hij Ganna achter zich houdt aangezien die nog niet in topvorm is.

Nu pas door? :biglaugh:
Dat is toch gewoon waar Hayter bekend voor staat en waarom Ineos hem opgegeven heeft. Dit is echt spek naar zijn bek bijvoorbeeld. Ik denk ook dat hij Ganna achter zich houdt aangezien die nog niet in topvorm is.

Gedeeltelijk, wist niet dat het zo erg was. Dit wordt zijn 20e zege dat is toch niet mis dus ik had toch verwacht dat hij hier en daar wel op zijn minst eens voor een ritzege kon sprinten (is niet traag) maar tot nu toe niks. Geen enkele ereplaats buiten dus de 4 tijdritten daar telkens top 10.

Widar zal ook de Next gen niet winnen. Blijkbaar op 26 min binnengekomen vandaag.

Ook? Die jongen heeft dit jaar alles gewonnen wat hij plande te winnen en vorig jaar deze Giro.

En zoals Dadash zegt, hard gevallen op 33km van de streep

Matteo Vanhuffel, zoon van, trouwens daar mooi in de top 10 als eerstejaars.

Mooie overwinning voor Berckmoes in België. Iemand waarvan toch wel wat verwacht werd in het voorjaar maar door ziekte en valpartijen niets kon tonen. Ik verwacht hem wel een paar keer in de top 10 in de Tour.

Eindelijk ook eens een overwinning die telt voor Lotto, want ja, dramatisch seizoen natuurlijk.

Toon Aerts ook gewoon 6e, knap.

Laatst bewerkt:
Wat zit Renaat daar nu weer zo onnozel te doen?

Hij zegt eerst dat Baroncini op 10" staat met die 7" boni... uitslag komt in beeld met Baroncini op 5" en peloton op 17". " Hayter is binnengekomen op 22", dan moeten we kijken of er breukjes waren..." Nee hé, verschil is (minstens) 12 seconden AKA trui kwijt. 17-5... wat is dat? Tweede leerjaar? :sop:

Wat zit Renaat daar nu weer zo onnozel te doen?

Hij zegt eerst dat Baroncini op 10" staat met die 7" boni... uitslag komt in beeld met Baroncini op 5" en peloton op 17". " Hayter is binnengekomen op 22", dan moeten we kijken of er breukjes waren..." Nee hé, verschil is (minstens) 12 seconden AKA trui kwijt. 17-5... wat is dat? Tweede leerjaar? :sop:

Ook te moeilijk voor de organisatie precies. Hoe lang kan het duren om het klassement te tonen. Op dat vlak echt een Ronde van België onwaardig. Elke dag is da uren wachten op de volledige uitslag ook.

Terug
Bovenaan