Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral benieuwd naar Islam vs Topuria! Laat ons hopen heKomen een paar zalige matchups
Hoogst waarschijnlijk wordt Islam tegen Ilia Topuria aangekondigd binnenkort
Volk tegen Diego Lopes
Jack dlm tegen Belal
Edwards tegen Brady
Denk het wel, aangezien Topuria nu ook zijn titel afgestaan heeft, dus moet toch met een goeie reden geweest zijn denk ikVooral benieuwd naar Islam vs Topuria! Laat ons hopen he
Ik had het niet specifiek op jou hoor, no worries.Voor de duidelijkheid : Ik was helemaal niet in de overtuiging dat hij de easy-way out heeft gekozen. Kon gewoon niet verder. Was me wel duidelijk.
Ik vind het ook vreemd dat je op zo een manier een match kan winnen. "Oké het gevecht is half voorbij, ik sta voor, ik ga wat eye-pokes doen zodat de boel wordt stil gelegd'.
"Cejudo heeft zijn carrière toch ook wel eigenhandig mooi kapot gemaakt.". Met die uitspraak bedoelde ik het hele feit dat hij op zijn hoogtepunt 'retired'. Maar eigenlijk niet echt want dat was duidelijk enkel om meer geld te scheppen bij zijn terugkeer. Maar dat liep al helemaal mis. En sinds zijn terugkeer is het allemaal heel veel minder na zo lang stil te hebben gelegen.

Hij bloedde uit zijn oog en kon niet meer zien. Er moet gewoon sneller een punt afgetrokken worden bij eye pokes.
Nu wordt het als een makkelijke manier gebruikt om je tegenstander op afstand te houden. Vingers gestrekt naar voor op ooghoogte en laat uw tegenstander maar komen.
Ufc300Ankalev.
Ik zie niet hoe een uitmuntende stand-up kerel kan winnen tegen een zeer sterke allrounder.
Ook geen idee hoe Perreira aan een zwarte (dacht ik) gordel komt.
Maar het blijft wel Perreira natuurlijk.
Wel benieuwd als het naar de grond zou gaan hoe dat er uit ziet. Maar Perreira gaat alles doen om dat te voorkomen natuurlijk.
Ghaetje
Snap de betting cards niet? Blijkbaar heb ik iets gemist? Wat wel kan want ik kijk niet heel veel wedstrijden.
De rest ken ik te weinig van.
Kzou akkoord gaan moest ik Ankalaev tegen Blachowitz nie gezien hebben. Die heeft de benen van Ank kapot geschopt, en als er nu net iets is wat Pereira echt wel belachelijk goed kan... Yup.Ankalev.
Ik zie niet hoe een uitmuntende stand-up kerel kan winnen tegen een zeer sterke allrounder.
Ook geen idee hoe Perreira aan een zwarte (dacht ik) gordel komt.
Maar het blijft wel Perreira natuurlijk.
Wel benieuwd als het naar de grond zou gaan hoe dat er uit ziet. Maar Perreira gaat alles doen om dat te voorkomen natuurlijk.
Ghaetje
Snap de betting cards niet? Blijkbaar heb ik iets gemist? Wat wel kan want ik kijk niet heel veel wedstrijden.
De rest ken ik te weinig van.

?Pffff wat een robbery