Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Wa een zalige kaart!

Silva Allen had ik echt wel verwacht dat da oorlog ging worden.
Derrick Lewis mag met pensioen.
O Malley weet ik niet goed wat te denken, dacht dat Song gewonnen was
En Gaaaaaethje, volgens mij kon die da veel sneller afgemaakt hebben, die wou precies spelen met zijn eten, al bij al, zalige kaart!

Zalige main fight maar ze mogen die eye pokes misschien legaal maken... Want ofwel bestraffen ze het niet of zien ze het niet. Pimblett loopt daar toch een pak damage op na die duim in het oog.

De rest van de card vond ik toch ook maar matig.

Gaethje had inderdaad wel minstens één punt straf moeten hebben.
Die tweede eye poke gevolgd door die hele actie...

En sorry maar O'Malley heeft echt niet gewonnen hé.

Vond Gaethje ook wel wat vuil vechten. Precies ook wat frustratie de eerste ronden .

Ook mooi van Paddy gevochten. Die knieën en uppercuts deden me aan RDR/Nickal denken. Serieuze chin ook van Paddy

Paddy wel bewezen dat hij zijn plaats verdiende in die fight.

Stond gewoon niet stevig genoeg op zijn voeten die eerste rondes. Gaethje wel full gas gestart.

Nooit fan geweest van Derrick Lewis, die een skillset heeft van 1 overhand right. Geen verrassing dus.

Rose altijd een plezier om naar te kijken, wat een techniek.

O Malley steelt de overwinning, again.

Ze mogen die eyepokes toch echt serieus zwaarder gaan bestraffen, zeker na het incident met Tom Aspinall. Ik hoorde Goddard zeggen tegen Justin: 'Make it the first and the last one'. Bij de 2de duim gevolgd door een beatdown zag ik meteen dat er iets niet juist was. Ze mogen van mijn part eye pokes bestraffen met disqualificatie om een gesloten hand bij strekken te forceren.

Wel zotte wedstrijd. Technisch minder. Paddy z'n right cross trok meer op een kleuterschool hammerfist. Hij heeft die enkele keren zo uitgevoerd. Desalniettemin héél knap van allebei. Behalve 't balleke trap dan.

...Technisch minder. Paddy z'n right cross trok meer op een kleuterschool hammerfist. Hij heeft die enkele keren zo uitgevoerd...
Zou die soort mengeling van overhand/cross/hammerfist niet bewust geweest zijn tegen dat 'bobben' van Justin?

Niet dat ik betwijfel dat zijn boksen technisch niet kan verbeteren

Zou die soort mengeling van overhand/cross/hammerfist niet bewust geweest zijn tegen dat 'bobben' van Justin?

Niet dat ik betwijfel dat zijn boksen technisch niet kan verbeteren
Ik dacht meteen aan een gebroken hand of andere blessure. Gebruikte het weinig en héél sloppy.

Leukere maincard dan vorige week imo! Ruffy die toeslaat als een sniper en BSD was toch ook indrukwekkend.

Bij die 2 heavyweights voelde in de vermoeidheid tot in mijn stoel. :unsure:

De titlefight was natuurlijk wat minder vergelijken met vorige week.

Main event niet kunnen zien (want Play…) maar lees dat het vrij boring was? Heeft Lopes dan niks anders geprobeerd in vergelijking met de eerste keer?

Voor het main event te kunnen zien heb ik eens moeten refreshen. Ik vermoed dat het nog bezig was om moment dat ik de stream bekeek (zo rond 9u). Maar idd matige fight. De eerste titlefight tussen die 2 was toch een stuk beter.

Matig? Ik heb precies iets anders gezien dan, Volk is gewoon een technical mastermind, en dat op 37 jarige leeftijd.
Ik had op Lopes ingezet, maar I stand corrected.
Enorm spijtig voor Fiziev, een van mijn favoriete vechters

Daarnet alles gewoon deftig kunnen bekijken op play.

Heavyweights was precies een fight in slowmotion.

Volk gewoon sterk en slim hè.

Delfine Persoon verloor haar laatste judopartij.
Of was het misschien een danswedstrijd?
Of een robbertje straatvechten?
Mmm Neen wacht eens even? :unsure:

Swoit ze kan nu eindelijk op pensioen gaan.

Ik neem deze sport met zijn tig verschillende bonden al lang niet meer ernstig. Is gewoon een lachertje als de organisatie de thuisbokser onder contract heeft en zelf de punten gaat bepalen.

Ik neem deze sport met zijn tig verschillende bonden al lang niet meer ernstig. Is gewoon een lachertje als de organisatie de thuisbokser onder contract heeft en zelf de punten gaat bepalen.
Ironisch genoeg heeft ze met haar 4 verliespartijen meer geld verdiend dan met haar 50 winstpartijen. Dat klinkt absurd maar dat is echt zo.
Je zou voor minder uw carrière rekken.

Maar plezant / sportief heeft ze er weinig aan. Je ziet dat ze de laatste jaren gefrustreerd rondloopt.

Ik denk wel dat ze de eer aan haar zelf houdt en er nu echt mee stopt. Anders wordt ze een parodie van haar zelf en dat wil ze waarschijnlijk ook weer niet.

Er is sprake van Cyril Gane tegen Pereira.
Omdat Aspinal geopereerd is, en blijkbaar lang uit zou zijn.
Dus de Cyril zijn...hoeveelste title shot is dit dan? 😅

Er is sprake van Cyril Gane tegen Pereira.
Omdat Aspinal geopereerd is, en blijkbaar lang uit zou zijn.
Dus de Cyril zijn...hoeveelste title shot is dit dan? 😅
Belachelijk eigenlijk é. Cyril zorgt voor een horrorblessure aan de ogen van Aspinal waardoor die heel lang out is, en krijgt daardoor een titleshot.

Ik haat eye pokes, ze mogen dat van mij bestraffen met een no contest en schorsing, bij herhaling permanente schorsing. Ook de reden waarom ik nooit naar KOTS kijk, waar eye pokes toegelaten zijn. Wie in godsnaam wil er nu iemand anders z'n ogen zien verkloot worden.

Terug
Bovenaan