algemene discussie | Nintendo

Dochterlief wou ook een Pokémon-spel spelen omdat ik met Legends Z-A bezig was.

Dat spel dan geprobeerd, maar de camera zelf besturen voor een vierjarige is nog wat te moeilijk. Gelukkig ligt de chibi-remake van gen 4 hier ook en dat lukt tot hiertoe nog redelijk. Enkel veel blabla in het begin en die tekst heeft geen auto-play. 🤷🏻‍♀️

Ken je Let's Go Pikachu/Eevee? Gen 1 remake, maar het vangen is volgens de Pokemon Go principe. Dus ook zeer kindvriendelijk.

Zelf wel nog nooit gespeeld.

Ken je Let's Go Pikachu/Eevee? Gen 1 remake, maar het vangen is volgens de Pokemon Go principe. Dus ook zeer kindvriendelijk.

Zelf wel nog nooit gespeeld.
Dat kan je enkel met een joycon spelen en dan moet je de gooibeweging maken. We vertrouwden onze 4jarige daar (nog) niet mee.

Ze heeft om op de switch de spelen zo'n roze 8bitdo controller.

Misschien hier eens proberen een antwoord op mijn vraag te verkrijgen:
Ik kocht een Nintendo switch op 2dehands maar daar zat geen kabel bij om met tv te verbinden. ik dacht dit is gewoon hdmi dus geen aandacht aan besteed. Thuis geprobeerd met mijn 2 hdmi kabels en dit werkt niet. Iemand oplossing of die raad weet hiermee?

Mijn eerste gedacht zou zijn dat een gewone HDMI kabel zou werken, maar blijkbaar moet je een ultra high speed kabel gebruiken.

Toch hard aan het twijfelen om een Switch 2 te kopen, want de verwachting is dat game consoles duurder zullen worden t.g.v. stijgende prijzen voor geheugen... Momenteel is de Mario Kart bundel ook wel zacht geprijsd met nog een kortingscode ook op Amazon BE.

Ik zag dat er bij de officiële Switch 2 case een dunne "schermfolie" zit. Is dat wel de moeite om erop te plaatsen als je ook van plan bent om een dikkere screen protector erop te zetten? Die schermfolie stelt precies toch niks voor.

Laatst bewerkt:
Toch hard aan het twijfelen om een Switch 2 te kopen, want de verwachting is dat game consoles duurder zullen worden t.g.v. stijgende prijzen voor geheugen... Momenteel is de Mario Kart bundel ook wel zacht geprijsd met nog een kortingscode ook op Amazon BE.

Ik zag dat er bij de officiële Switch 2 case een dunne "schermfolie" zit. Is dat wel de moeite om erop te plaatsen als je ook van plan bent om een dikkere screen protector erop te zetten? Die schermfolie stelt precies toch niks voor.
Zet er gwn onmiddellijk een goeie harde protector op.

Er zit al een zachte maar krasgevoelige folie op het scherm van de switch 2, dus als je er iets over doet, beter iets wat een beetje krasbestendig is.

Welk zijn aanraders van Switch 2 cases? Mijn eerste gedacht zou zijn om gewoon de "officiële case" te nemen.

Edit: Mario Kart bundle besteld op Amazon BE met een screen protector... Die bundel is ook uit productie sind vorige maand... Dat i.c.m. een mogelijke/waarschijnlijke prijsstijging heeft mij toch doen besluiten dat het tijd is voor de upgrade van Switch OLED. Qua games is er voor mij nog altijd niks dat er echt uitspringt (zoon is wel volledig zot van Mario Kart en hij beseft maar al te goed dat er een opvolger is van Mario Kart 8 door reclame), maar ik kijk wel uit naar de enhanced versie van TotK.

Laatst bewerkt:
'k heb mij ook een 2de hands Switch 1 gekocht voor de dochter, ze is pas 4 (kweet het, slechte papa enz) maar toch zie ik ons al samen Mariokart spelen binnenkort.
Welke spellen raden jullie zoal aan voor die leeftijd?
kirby and the forgotten land

1 persoon speelt kirby en de 2de een soort van helper.
Maar het is de 1ste die het spel bepaalt, heel handig wanneer jijzelf meespeelt.

Dat hebben mijn kinderen indertijd(4en 6) volledig uitgespeeld op een paar stukken na die iets te moeilijk waren.
Heeft net als vele nintendo games een "kindvriendelijke" mode waarbij het spel een stuk gemakkelijker is.

Het is ook een leuk spel voor volwassenen :p

'k heb mij ook een 2de hands Switch 1 gekocht voor de dochter, ze is pas 4 (kweet het, slechte papa enz) maar toch zie ik ons al samen Mariokart spelen binnenkort.
Welke spellen raden jullie zoal aan voor die leeftijd?
Yoshi's crafted world is ook wel een goed instapper. Heb die nog wel liggen voor de verkoop moest je interesse hebben. Mijn dochters zijn ondertussen al iets ouder :-)

Terug
Bovenaan