Ik smijt dat ding in een kast om op te bergen. Als je plek hebt is een stand misschien wel handig maar ik gebruik het niet.Voor de rest niks anders?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik smijt dat ding in een kast om op te bergen. Als je plek hebt is een stand misschien wel handig maar ik gebruik het niet.Voor de rest niks anders?
Aangevraagd op 30/10/2020 en verzonden op 16/11/2020. Levering ongeveer 5-tal dagen later.Voor de mensen die zo'n gratis PS VR kabel hebben gevraagd voor de VR1 camera op uwe PS5 te kunnen gebruiken, hoelang duurt dat doorgaans voor ze laten weten wanneer dat verzonden is? Ik heb de mijne nog net op de valreep op 17/11 aangevraagd bij Sony, daar een email van gekregen dat ze gingen laten weten als't verstuurd was, en daarna niks meer. (Ik voel de bui al hangen, zal wss ene van amazon moeten kopen zekers)
Echt niet
Ik ben er zeker van dat zo'n set niet echt veel gaat gebruikt worden bij mij. Voor die paar games die ik het de moeite vind ga ik er echt zoveel niet aan uitgeven.

mezelf ook reeds in verdiept. Dat is in feite een thread op zich maar vermoedelijk een beetje te nsfw voor BG. Wat daar allemaal in aan het bewegen is, is afwisselend fenomenaal en grensverleggend geil tot weerzinwekkend en soms zelfs angstaanjagend maar allemaal verbazingwekkend.

Eerlijk gezegd heb ik het pc gamen opgegeven. Ik hou meer van het "simpele" console gamen, dat constante getweak en frames in de gaten houden steekt tegen op de duur + het feit dat de hardware duurder is en sneller verouderd als je op hoogste kwaliteit wilt blijven gamen.Geen idee of dat terecht is maar ik heb vaak de indruk dat mensen niet goed beseffen hoe veel toppers er sinds de release van de oculus rift 10 jaar geleden (!) allemaal al zijn uitgekomen.
We spreken over 100en native exclusive titels maar met UEVR kan je elk unreal engine game in VR spelen en zowat elk groot spel is gemod voor een native VR ervaring inclusief bijvoorbeeld alle Elder Scrolls, Half-Life's & Halo.
.Dus je start oculus link vanop de bril, en dan van daaruit steamVR en dit werkt?Hier werkt het met een USB kabel (quest 1).
Niet echt een idee wat je fout doet (of fout zou kunnen doen).

Om 2 uur deze nacht voor ons.

THannks! Quest 3 beter dan 3S voor Half Life Alyx? Of gaat dat geen verschio geven?Je hebt heel cheape VR headsets maar beste voor ietwat degelijke kwaliteit is prolly de quest 3s. Als je nog enkele weken wacht heb je die prolly voor 250 eur met Black Friday.