algemene discussie | Xbox

Ook vandaag snel nog bijgetankt aan €155 voor een jaar. We zien wel wat de prijzen tegen dan gaan doen.

Die van mij loopt in November af. Op dit moment kan je nog aan een relatief interessante prijs hernieuwen via instant-gaming zolang ze nog voorraad hebben aan de oude prijzen. Dus misschien dat ik dat ga doen in afwachting dat ze tegen volgend jaar misschien hun prijzen weer herzien hebben.
Welke kaarten koop je dan precies? Gewoon waardebonnen?

Ook net gedaan aan €139 via instant-gaming. Volgend jaar zien we dan weer wel. In elk geval komt Ultimate hier niet meer binnen als ze de nieuwe prijs aanhouden.

ik bedenk me wel iets, wordt die duur gewoon niet ingekort dan? Dat er gewoon 27 dan van je prepaid afgaat ipv 14 euro.

straf.... gisteren en eergisteren gekeken en de 3 maanden waren out of stock.
Ondertussen is de stock ook terug op.
Al blijf ik het wel veel geld vinden voor 1 jaar toe te voegen. 140€... laatste jaar heb ik niet zo zeer veel games gespeeld waarvan ik zeg van die zou ik gekocht hebben.
Enkel grounded 2 vond ik wel leuk. Voor de rest is er niet direct iets dat mij te binnen schiet op gamepass waarvoor ik zou gezegd hebben van kijk die game zou ik gekocht hebben om te spelen.
Kingdoms come 2 heb ik apart gekocht. Want kwam toch niet op game pass.

Met dit verschil dat als ik ze koop ze ook gewoon van mij zijn. Al zijn er maar weinig spellen waarvan ik, als ik ze al gespeeld heb, zou zeggen van awel die speel ik nog eens.

Wanneer je zoals ik veel multiplayer speelt ben je voor het minste abonnement al 50-70 euro per jaar kwijt. Met 1 AAA title erbij die je niet meer zelf moet kopen heb je het er al uit aan de oude prijs.

Ik heb de laatste 8 jaar nog nooit meer dan 120€ per jaar uitgegeven , via omzetten en kaartjes van op cd keys. Stonden dikwijls aan 25€ voor 3 maanden.
En via rewards haal ik voor 100€ waardebonnen voor bol.com per jaar , plus nog een Zalando bon voor 15 of 10€ , of store credit.
In principe heb ik al die jaren eigenlijk voor niks of voor een zeer kleine prijs ultimate gehad.

Heb op de moment nog 1,5 jaar ultimate lopen , dus zit nog effe goed , erna zien we wel wat het voordeligste zal zijn.

Op de moment staan de kaartjes aan 41€ op cd keys , dat is al een pak minder dan 27€ de maand via Xbox zelf.

Terug
Bovenaan