Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke kaarten koop je dan precies? Gewoon waardebonnen?Die van mij loopt in November af. Op dit moment kan je nog aan een relatief interessante prijs hernieuwen via instant-gaming zolang ze nog voorraad hebben aan de oude prijzen. Dus misschien dat ik dat ga doen in afwachting dat ze tegen volgend jaar misschien hun prijzen weer herzien hebben.
Welke kaarten koop je dan precies? Gewoon waardebonnen?
Te vertrouwen deze site![]()
Koop Xbox Game Pass Ultimate 3 Months (Microsoft Store)
Koop Xbox Game Pass Ultimate 3 Months (Microsoft Store) Goedkoper op Instant Gaming, de plek om je games voor de beste prijs te kopen en meteen geleverd te krijgen!www.instant-gaming.com

ik bedenk me wel iets, wordt die duur gewoon niet ingekort dan? Dat er gewoon 27 dan van je prepaid afgaat ipv 14 euro.
Daar waren ze toch niet meer in stock sinds eergisteren....Ook net gedaan aan €139 via instant-gaming. Volgend jaar zien we dan weer wel. In elk geval komt Ultimate hier niet meer binnen als ze de nieuwe prijs aanhouden.
Van MS zou ik niet schrikken moesten ze dit wel doen. ik hoop het natuurlijk van niet...Het zijn gewoon 3 x 4 maanden kaartjes hè. Die gaan ze niet kunnen inkorten.
Wanneer ik ze daarstraks gekocht had waren de 1 maand uitverkocht, maar 3 maanden niet. 12 maanden hebben ze al een tijd niet meer.Daar waren ze toch niet meer in stock sinds eergisteren....
straf.... gisteren en eergisteren gekeken en de 3 maanden waren out of stock.Wanneer ik ze daarstraks gekocht had waren de 1 maand uitverkocht, maar 3 maanden niet. 12 maanden hebben ze al een tijd niet meer.
Ondertussen is de stock ook terug op.straf.... gisteren en eergisteren gekeken en de 3 maanden waren out of stock.
Dat begrijp ik. Ik doe niet aan multiplayer.Wanneer je zoals ik veel multiplayer speelt ben je voor het minste abonnement al 50-70 euro per jaar kwijt. Met 1 AAA title erbij die je niet meer zelf moet kopen heb je het er al uit aan de oude prijs.