Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30 sec sneller met een pet op en voor de extra boost kan je het nog eens omdraaien ook. Dat is voor wanneer de gas echt opengedraaid wordt.
Ik heb een pet, maar die zet ik enkel op als mijn haar te lang wordt. Ik vind een pet echt lastig lopen en ik zit daar dan de hele tijd aan te prutsen.Iets anders, hebben jullie een looppetje? Ook de niet-kalende mannen? Met een loopmuts in de winter heb ik onverwacht veel genot, bijna geen last meer aan de vingers (jaja), en daardoor denk ik nu dat ik de tips ivm petje tegen de zon ook maar eens serieuzer moet nemen?
Ja ik zag het op strava. Ik log daar zelden in maar een andere BG'er had toevallig net ne invite gestuurd om mij te volgen. Dat was een beetje 'spooky'.Maak dat mee, ik ben mijn lopersbenen aan het terugvinden precies. Gisteren verdeeld over 3 sessies 35km gedaan (waarvan 15km pittig mogen pacen voor iemand) en dan vandaag weer 42. Zonder shirt, in de zon, daar doen we het voor.

Ja ik zag het op strava. Ik log daar zelden in maar een andere BG'er had toevallig net ne invite gestuurd om mij te volgen. Dat was een beetje 'spooky'.
Hoe was het daar trouwens aan de zee en het strand? Prachtig (weer) zeker?![]()
The same. Worst case tijdens ne HM's bij 30+ graden in de volle zon, ziet mijne nek achteraan nadien wel knalrood maar een zonneslag heb ik dan nog steeds niet en de dag erna ziet het alweer bruin.Ik heb een pet, maar die zet ik enkel op als mijn haar te lang wordt. Ik vind een pet echt lastig lopen en ik zit daar dan de hele tijd aan te prutsen.
Heh, toevallig bijna eentje van Ciele gekozen, maar toch maar voor Smartwool gegaan. Heb wel goeie ervaringen met die hun producten, zullen zien of die licht/luchtig genoeg is en anders is het een tusseninpet. Viel me nog wel tegen van prijs, maar bonIk heb er een stuk of 30 denk ik, loop daar bijna altijd mee, zelfs wanneer er geen zon is. Die 30 zijn van 2 merken: Stance en Ciele. Niet dat petjes van Nike en consorten hun werk niet doen, maar die van Stance en Ciele zien er waanzinnig goed uit en kan je ook gewoon dragen als casual pet.

Iets anders, hebben jullie een looppetje? Ook de niet-kalende mannen? Met een loopmuts in de winter heb ik onverwacht veel genot, bijna geen last meer aan de vingers (jaja), en daardoor denk ik nu dat ik de tips ivm petje tegen de zon ook maar eens serieuzer moet nemen?
Welja, de goeie ervaringen die ik heb met smartwool is net dat het merinowol isolerend werkt. Dus ook tegen de warmte.Ik ga, als kalende man, stilaan moeten beginnen met een petje te dragen in de zomer.
Moet vooral iets heel licht zijn, want ik heb het snel te warm anders.
En dan is nog een lelijke stad ookGisteren toen de registratie openging me meteen ingeschreven voor de Marathon van Eindhoven. Vandaag een bericht dat het uitverkocht is. Het blijft me verbazen hoe snel je er moet bijzijn tegenwoordig.

Idem,Gisteren toen de registratie openging me meteen ingeschreven voor de Marathon van Eindhoven. Vandaag een bericht dat het uitverkocht is. Het blijft me verbazen hoe snel je er moet bijzijn tegenwoordig.

Probeer eens tussen de 6:20 en 6:30 te blijven, die 5 min.Ik ben bezig met Start To Run naar 7,5km met in het schema ook regelmatig intervaltrainingen. Deze liggen mij echter niet, of ik weet niet goed hoe ik ze deftig moet lopen. Ik heb bijvoorbeeld vandaag deze sessie:
- 15 min - 'normaal tempo, makkelijk vol te houden'
- 5 min - ' snel', voelt lastiger aan
- 3 min - licht tot zeer licht gevoel
- 5 min- 'snel'
- 3 min- licht
- 15 min - normaal
Als ik gewoon 45 minuutjes ga lopen loop ik momenteel meestal 7min/km (AMAI ZO TRAAG) ) maar geen idee welke tempo's ik moet halen hier bijvoorbeeld. Als normaal lopen 7min/km is, naar welk tempo mik ik dan voor de snelle stukken? Evy legt het uit als 'voelt x en voelt y' maar ik zou graag iets specifiekere instructies hebben. Ik heb bvb geen idee, moet ik mikken voor 6:50 of 6:20 om echt voordeel te halen uit zo'n interval. Ik kan bvb wel 6:20 maar dan moet ik die 3 minuut stukjes wel efkes wandelen denk ik (benen kunnen het wel aan maar mijn ademhaling is soms nog moeilijk), is dat dan nog ok? Graag jullie raad zodat ik het BG gemiddelde niet meer zo naar beneden trek he![]()
De voorbije 4 weken mijn aantal wekelijkse km's gehalveerd en vorige week terug 4x gaan lopen met de stadsloop (10k) van Gent op zondag. Was om een collega te pacen dus niet volle bak. Trainingen waren altijd op 't gemak in hartslag zone 1 rond 6:00/km en vorige week stilaan naar 5:30/km gegaan zonder grote problemen. Zondag ook geen problemen ervaren met toch een gemiddeld tempo van 4:40/km.
(Gelopen op 100% asfalt)

) die blijkbaar net het fantastische idee had om haar Duitse herder los te laten in een kleiner straatje zonder huizen, in de hoop dat het beestje wat zou spelen op een weide daar.
. (Mijn eigen hond was het al vergeten bij de eerstvolgende fazant.) 'k Ben eigenlijk vooral verschoten van mijn eigen reactie denk ik; ik ben echt keihard op die herder beginnen schoppen met mijn trailschoenen die echt wel stevige neuzen en harde vibram zolen hebben. Die moet dat echt wel serieus gevoeld hebben, ook al reageerde die niet. 't Voelt zelfs een beetje surreëel dat ik daarna gewoon rustig die vrouw haar verontschuldigingen aanvaard heb.