DBK
Well-known member
Ik heb mijn shokz nu 5 jaar en die werken nog perfect.hoe lang heb je die al? dat is het probleem dat ik vaak ervaar, goede oortjes etc, maar na 2 jaar of vroeger of later, altijd wel hetzelfde voor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn shokz nu 5 jaar en die werken nog perfect.hoe lang heb je die al? dat is het probleem dat ik vaak ervaar, goede oortjes etc, maar na 2 jaar of vroeger of later, altijd wel hetzelfde voor.
Ik heb mijn Shokz na net geen 2j moeten inruilen omdat 1 kant een tikkend geluid maakte. Nu een half jaar verder gaat het met de nieuwe nog goed.hoe lang heb je die al? dat is het probleem dat ik vaak ervaar, goede oortjes etc, maar na 2 jaar of vroeger of later, altijd wel hetzelfde voor.
De Shokz die iedereen hier beschrijft, zijn volgens mij niet de oortjes. Die maken ze nog niet zo heel lang.hoe lang heb je die al? dat is het probleem dat ik vaak ervaar, goede oortjes etc, maar na 2 jaar of vroeger of later, altijd wel hetzelfde voor.
Dus ik had géén water bij mij en na 1 km dacht ik al: Het is precies warmer dan ik dacht? Maar goed ik was vertrokken dus dan draai ik niet meer terug (daar kreeg ik spijt van
)
tempo's zeggen niet veel zonder hartslag -> hoe hoog zat je? waarom toch snel lopen als het zo warm was?Ik had gisteren de warmte onderschat. Ik had het weer niet goed op voorhand gecheckt en blijkbaar was het 23 graden. Ik dacht eigenlijk dat het 13 graden was. Ouch!Dus ik had géén water bij mij en na 1 km dacht ik al: Het is precies warmer dan ik dacht? Maar goed ik was vertrokken dus dan draai ik niet meer terug (daar kreeg ik spijt van
)
Ik ging normaal een uurtje rustig lopen met tussendoor 4x versnellen.
Tempo's waren
5:11 - 5:12 - 5:12 - 5:55
Ik had op het einde vreselijke krampen in mijn kuiten omdat ik te weinig vocht in mij had. Conditioneel was het ok, maar ik heb 'verplicht' die laatste versnelling iets rustiger moeten lopen. Anders had ik van krampen ergens in het gras gelegen.
Echt een ROOKIE mistake van mij maar beter op training dan op een wedstrijd zeker?![]()
Ik had er gewoon zin in. Ik had een goeie dag en het was gewoon leuk om te doen.tempo's zeggen niet veel zonder hartslag -> hoe hoog zat je? waarom toch snel lopen als het zo warm was?

waanzin en dan is dat nog een evenement met een vrije start ook. slaat op niksIk wou de trappistenrun van 7km meedoen in Malle, maar het kost blijkbaar €20. Ik snap echt niet dat daar mensen aan meedoen, aan zulke prijzen. Die korte afstanden zouden €8 ofzo mogen kosten.
Je bent 1 van de zovele die het er aan geeft...Kvind de prijzen voor zo loopwedstrijden er ook echt over... €120 voor een marathon binnenkort... Maar als ze zvl volk blijven aantrekken dan is het niet meer dan logisch dat de prijzen de lucht inschieten. Ik ga in 2026 enkel en alleen aan inschrijvingsgeld bijna €1000 kwijt zijn pfff.
Bij wijze van update: gisteren de Epic Trail Baraque de Fraiture uitgelopen in 16u19min. Heel mooie omgeving om te lopen.Ik focus momenteel gewoon op finishen.
Mijn planning voor dit jaar:
- 11 april Epic Trail Baraque de Fraiture;
- 31 mei 20km van Brussel (als long run van de week en laatste voorbereiding voor de trail hieronder - niet als wedstrijd);
- 12 juni Trail100 Andorra by UTMB (de 80km);
- 11 juli Trail Verbier by UTMB (X-Traversée);
- Augustus - tijdens de zomervakantie met het gezin als ik een halve dag tijd kan maken even Ben Nevis in Schotland oplopen;
- 24 oktober Grizzly100