Denk je dat de Maps van €29 eenmalig voldoende is of moet ik het premium abonnement kiezen?Ja ik heb komoot. Ideaal als je een gpx wil volgen en turn by turn navigatie wilt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je dat de Maps van €29 eenmalig voldoende is of moet ik het premium abonnement kiezen?Ja ik heb komoot. Ideaal als je een gpx wil volgen en turn by turn navigatie wilt.
Denk je dat de Maps van €29 eenmalig voldoende is of moet ik het premium abonnement kiezen?
En welke lopersknie heb je? Want er zijn twee blessures die wel vaker zo genoemd worden, eentje aan de knieschijf (patellofemoraal) en de ITB-overbelasting, die eerder aan de zijkant zit. Met de laatste heb ik ervaring, met de eerste niet. En zoals uit mijn vorige post blijkt, is dat heel persoonsgebonden... Ik heb eigenlijk meteen een heel goeie kine gehad, na één keer een mindere. Supertevreden van, maar zelfs met haar is het lang zoeken geweest.Update na Googke z'n revalidatie na lopersknie, "opgelopen" aanvang november na halve marathon.
Inmiddels 8/9 sessies bij kiné erop zitten en om niet helemaal conditie te verliezen ook 3/week op stationaire rollen gefietst naar een uur (met hartslagband) waarbij ik erop lette om m'n knie geen pijn te doen.
Ik dacht dat de kinepraktijk ervaring had met lopers maar dat vind ik er totaal niet terug. Vermoedelijk heb ik te hard aan krachttraining gedaan - squats aan 100kg + om een voorbeeld te geven - en te rap in snelheid omhoog willen gaan.
Ze adviseren me weer Start to Run gewijs 2 maal te lopen met 2 minuten lopen en 1 minuut te wandelen. Met alle respect, maar heb ik echt 0,0 motivatie voor. Ik loop toch al langer dan 5 jaar en heb een goede basisconditie.
Akkoord dat ik geen 30km per week kan lopen, maar ik wilde beginnen aan bv 5km op basisconditie (6:00 à 6:30) aan 70% hartslag, zodat het maximaal een halfuur is.
Wat deden jullie ter hervatting na blessure?

Lichte blessure = gewoon koppig doorlopen.Wat deden jullie ter hervatting na blessure?
Update na Googke z'n revalidatie na lopersknie, "opgelopen" aanvang november na halve marathon.
Inmiddels 8/9 sessies bij kiné erop zitten en om niet helemaal conditie te verliezen ook 3/week op stationaire rollen gefietst naar een uur (met hartslagband) waarbij ik erop lette om m'n knie geen pijn te doen.
Ik dacht dat de kinepraktijk ervaring had met lopers maar dat vind ik er totaal niet terug. Vermoedelijk heb ik te hard aan krachttraining gedaan - squats aan 100kg + om een voorbeeld te geven - en te rap in snelheid omhoog willen gaan.
Ze adviseren me weer Start to Run gewijs 2 maal te lopen met 2 minuten lopen en 1 minuut te wandelen. Met alle respect, maar heb ik echt 0,0 motivatie voor. Ik loop toch al langer dan 5 jaar en heb een goede basisconditie.
Akkoord dat ik geen 30km per week kan lopen, maar ik wilde beginnen aan bv 5km op basisconditie (6:00 à 6:30) aan 70% hartslag, zodat het maximaal een halfuur is.
Wat deden jullie ter hervatting na blessure?
Onder de 20 op de 5km is echt wel een pittige. Ik moet er niet aan denken! Maar ik vind dat je een heel gezonde kijk op je prestaties hebt!Vandaag mijn laatste loopje van het jaar afgerond. Vorig jaar in november of oktober beginnen lopen dus dit was mijn eerste volledige loopjaar. 725km gelopen in het totaal en het fijnste is dat slechts 2 weken niet heb gelopen. Dat was in januari door een stevige griep. Mooi consistent geweest met andere woorden!
Gezien de progressie in volume dat ik gekend heb, ben ik erg benieuwd of ik hier over een jaar kan posten dat ik voorbij de 1K/jaar volume ben geraakt!
10km van Leuven (EK) en 5.1km Dwars Door Hasselt waren de enige wedstrijden waar ik aan heb deelgenomen. Ik hoop komend jaar vooral onder de 20' te duiken op de 5k. Lijkt me wel een mooi doel om te behalen!
Fijn eindjaar allemaal.
Dat zijn dan 2 paar schoenen die je daarmee verslijt?Daarmee heb ik 1852,7 km gelopen in 2025,
Ik heb net mijn nieuw en 3de paar besteld dus ja.Dat zijn dan 2 paar schoenen die je daarmee verslijt?

Ik heb geen idee of dat klopt. Volgens mij hangt dit van meerdere zaken af?Ik heb me altijd laten wijsmaken dat de duurste schoenen demping bieden tot 1000km dus ja …
) en ook zo'n homefitness gekocht (die na 1 maand diende om kleren aan op te hangen). Ook ooit besloten om met de fiets naar het werk te gaan (enkele rit 12km), maar ben dan na enkele maanden overhoop gereden door een auto.
) . Ik ga niet meedoen aan wedstrijden.

)