Alloo bij de Verkeerspolitie (2025)

Je moet geen BIV betalen, enkel de nummerplaten. Maar dat zijn er dus minstens 2, dus je bent wel wat kwijt.
30€ origineel en 20€ reproductie.
Sorry maar daar zal het toch niet op aan komen denk ik he.
Zeker als je met zo’n oude plaat/wagen rijdt heb je nog niet veel kosten gemaakt aan nieuwe biv/platen/etc

Je moet geen BIV betalen, enkel de nummerplaten. Maar dat zijn er dus minstens 2, dus je bent wel wat kwijt.

Ben je dat zeker?

Mijn nonkel zijn Land Rover Defender was afgekeurd door de onleesbare nummerplaat.

Die heeft zijn auto opnieuw moeten inschrijven, dat grapje heeft hem 3500€ gekost.

Bij die uitzonderingen: -de herinschrijving van eenzelfde voertuig door dezelfde belastingplichtige

Het voorbeeld tussen haakjes is niet de enige reden voor herinschrijving.

Volgens mij zijn het geen nieuwe afleveringen. Die 1e aflevering is al in het verleden aan bod gekomen. Ik herken alleszins die scène met die vrachtwagenchauffeur die over de pechstrook reed en de andere scène met die brugspringer.

Edit: Google Cast die seizoen 1 aflevering 1 begon af te spelen ipv seizoen 7 :unsure:. Vond het al raar dat ik al die scènes begon te herkennen.

Laatst bewerkt:
Gaat alleen op Go+ zijn precies? Ik zie alleszins geen verwachte airdatum op televisie.
Wel terug wegpolitie ipv verkeerspolitie :love:

Wel terug wegpolitie ipv verkeerspolitie :love:

Yes, ben daar ook blij mee.
Laatste seizoenen wat afgehaakt.

Nu toch al een 10-tal afleveringen gezien.

Nu terug op mijn gekende wegen(toch altijd dat iets extra) en Yann is terug van de partij.
Die gooit er meestal wat kwinkslagen tussen, kijkt aangenaam weg.

Vorige seizoenen precies meer de norse en belerende agenten. (het weinige dat ik er van gezien hebt toch)

Terug
Bovenaan