Alloo bij de Verkeerspolitie (2024)

sink

Well-known member
Crowdfunder FE
Het nieuwe seizoen begint komende dinsdag 03/09 op VTM, ook te zien op VTM Go natuurlijk.
Ook dit seizoen zal 10 afleveringen tellen.

Is het de verkeerspolitie of de wegpolitie?

Verkeerspolitie hebben we precies de afgelopen jaren al vaak gehad, de wegpolitie is langer geleden. Als het weer die lokale flikken van Gent of Sint-Niklaas zijn ga ik niet meer kijken denk ik.

Is het de verkeerspolitie of de wegpolitie?

Verkeerspolitie hebben we precies de afgelopen jaren al vaak gehad, de wegpolitie is langer geleden. Als het weer die lokale flikken van Gent of Sint-Niklaas zijn ga ik niet meer kijken denk ik.
Als ik het zo lees zal het idd weer in Gent te doen zijn.

Deze keer echt een nieuw seizoen?
De vorige keer werd er ook een nieuw seizoen aangekondigd, maar waren het uiteindelijk herhalingen van een ouder seizoen.

Ze zouden ook een andere politiezones mogen volgen ipv altijd maar hetzelfde.

De vorige keer werd er ook een nieuw seizoen aangekondigd, maar waren het uiteindelijk herhalingen van een ouder seizoen.

Uit de voorstukjes lijkt het wel effectief een nieuw seizoen te zijn, jammer dat het weeral dezelfde politie zone is.

Vraag mij af of onze favoriete motard Bart ook weer zal worden gevolgd. Ik dacht dat die vorig seizoen al in een andere PZ zat maar ze hem toch nog bleven volgen.

Vraag mij af of onze favoriete motard Bart ook weer zal worden gevolgd. Ik dacht dat die vorig seizoen al in een andere PZ zat maar ze hem toch nog bleven volgen.
In het voorstukje zat ‘m er alvast in. En zijn ingevette snor ook.

Het zullen inderdaad opnieuw dezelfde figuren zijn die we te zien krijgen. Zal vooral te maken hebben dat het niet zo gemakkelijk is om mensen te vinden die zich graag laten volgen door Alloo.
Afgezien van het (vaak flauwe) commentaar van Allo zelf tijdens hun werk, krijg je als gefilmde inspecteur ook online kritiek op je vaststellingen in het programma.

De vorige keer was het ook echt een nieuw seizoen, dat waren ook geen herhalingen. Dit is seizoen vier, en is idd een nieuw seizoen.

De vorige keer was het ook echt een nieuw seizoen, dat waren ook geen herhalingen. Dit is seizoen vier, en is idd een nieuw seizoen.
Nee, de laatste keer was aangekondigd als een nieuw seizoen, maar waren uiteindelijk heruitzendingen van een eerder seizoen (nog met mondkapjes, van tijdens de coronaperiode dus)

Jammer dat het niet terug de wegpolitie is, daar keek ik echt graag naar, deze ga ik weer skippen.
Wegpolitie WVL/OVL zou wel eens interessant zijn denk ik. Ipv drugskoeriers en gewone overtreders, zou het al deels opschuiven naar transmigratie, autodiefstallen en andere grenscriminaliteit (WVL) en nog eens een compleet ander beeld van hun taken in OVL. Dat zou weer een heel ander deel van hun takenpakket tonen zodat we eens zien hoe dat afgehandeld wordt.

Als je 1 seizoen hebt gekeken heb je ze eigenlijk allemaal gezien.
Oersaai met steeds dezelfde overtredingen en dezelfde "mopjes".
Toch kijk ik opnieuw uit naar dit oersaai programma

Twee weken rijbewijs intrekken van vrachtwagenchauffeurs omdat ze gewoon een gsm in de hand hebben, maar doodrijders komen hier met alles weg. Bah, heb mijn tv afgezet.

Twee weken rijbewijs intrekken van vrachtwagenchauffeurs omdat ze gewoon een gsm in de hand hebben, maar doodrijders komen hier met alles weg. Bah, heb mijn tv afgezet.
Eens mens zou nog beginnen denken dat het niet de politie is die de bestraffing beslist van doodrijders. En dat zij ook niet de parketrichtlijnen opstellen.

Ik snap ook niet waarom die 2 weken krijgt, zou minstens een volledige maand moeten zijn + zware boete. Het gaat hier om een beroepschauffeur die met 40 ton praktisch onhoudbaar staal rondrijdt. Die moet zijn ogen op de weg houden, zo simpel is het.

€180 voor gsm in de hand op de fiets
Het moet niet gekker worden denk ik dan 👍

Die bus 2x €75 was ook alweer een pracht voorbeeld van onze graaicultuur. Waar het geld zit, moeten we het halen 👌

je zag die man serieus op zijn tanden bijten (ondanks dat de boete voor zijn baas was)

Krapuul met uitkering die overvallen plegen gaan ze uiteraard deze boetes niet geven. Wat ook logisch is, met de gsm rijden op de fiets en vervallen verbandkistjes, DAT is wat er scheelt aan onze samenleving. Streng beboeten die handel.

€180 voor gsm in de hand op de fiets
Het moet niet gekker worden denk ik dan 👍

Dat is het buikgevoel, maar als je zag hoe laat die fietsers de agenten opmerkten die midden op de straat stonden, dan is dat helemaal niet onschuldig als het lijkt. Het is niet omdat je met een fiets rijdt dat je geen bestuurder bent en de verkeersregels niet gelden.

Dat is het buikgevoel, maar als je zag hoe laat die fietsers de agenten opmerkten die midden op de straat stonden, dan is dat helemaal niet onschuldig als het lijkt. Het is niet omdat je met een fiets rijdt dat je geen bestuurder bent en de verkeersregels niet gelden.
Ik heb al verschillende keren mogen roepen naar iemand gewoon omdat ze mijn fietsbel ook niet hoorden omdat ze op hun gsm bezig waren. Recent nog iemand met een speed pedelec die echt compleet niks door had en aan redelijke snelheid recht op mij afkwam. Pas nadat ik 'pas op' riep verschoot hij en snokte hij naar rechts.

Nee sorry, die 180 EUR is meer dan verdiend.

Terug
Bovenaan