Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het zo lees zal het idd weer in Gent te doen zijn.Is het de verkeerspolitie of de wegpolitie?
Verkeerspolitie hebben we precies de afgelopen jaren al vaak gehad, de wegpolitie is langer geleden. Als het weer die lokale flikken van Gent of Sint-Niklaas zijn ga ik niet meer kijken denk ik.
Deze keer echt een nieuw seizoen?
De vorige keer werd er ook een nieuw seizoen aangekondigd, maar waren het uiteindelijk herhalingen van een ouder seizoen.
Ze zouden ook een andere politiezones mogen volgen ipv altijd maar hetzelfde.
In het voorstukje zat ‘m er alvast in. En zijn ingevette snor ook.Vraag mij af of onze favoriete motard Bart ook weer zal worden gevolgd. Ik dacht dat die vorig seizoen al in een andere PZ zat maar ze hem toch nog bleven volgen.
De vorige keer was het ook echt een nieuw seizoen, dat waren ook geen herhalingen. Dit is seizoen vier, en is idd een nieuw seizoen.Deze keer echt een nieuw seizoen?
De vorige keer werd er ook een nieuw seizoen aangekondigd, maar waren het uiteindelijk herhalingen van een ouder seizoen.
Ze zouden ook een andere politiezones mogen volgen ipv altijd maar hetzelfde.
Nee, de laatste keer was aangekondigd als een nieuw seizoen, maar waren uiteindelijk heruitzendingen van een eerder seizoen (nog met mondkapjes, van tijdens de coronaperiode dus)De vorige keer was het ook echt een nieuw seizoen, dat waren ook geen herhalingen. Dit is seizoen vier, en is idd een nieuw seizoen.
Nee, de laatste keer was aangekondigd als een nieuw seizoen, maar waren uiteindelijk heruitzendingen van een eerder seizoen (nog met mondkapjes, van tijdens de coronaperiode dus)
Net zoals nu 
Wegpolitie WVL/OVL zou wel eens interessant zijn denk ik. Ipv drugskoeriers en gewone overtreders, zou het al deels opschuiven naar transmigratie, autodiefstallen en andere grenscriminaliteit (WVL) en nog eens een compleet ander beeld van hun taken in OVL. Dat zou weer een heel ander deel van hun takenpakket tonen zodat we eens zien hoe dat afgehandeld wordt.Jammer dat het niet terug de wegpolitie is, daar keek ik echt graag naar, deze ga ik weer skippen.
Eens mens zou nog beginnen denken dat het niet de politie is die de bestraffing beslist van doodrijders. En dat zij ook niet de parketrichtlijnen opstellen.Twee weken rijbewijs intrekken van vrachtwagenchauffeurs omdat ze gewoon een gsm in de hand hebben, maar doodrijders komen hier met alles weg. Bah, heb mijn tv afgezet.
Twee weken rijbewijs intrekken van vrachtwagenchauffeurs omdat ze gewoon een gsm in de hand hebben, maar doodrijders komen hier met alles weg. Bah, heb mijn tv afgezet.

€180 voor gsm in de hand op de fiets
Het moet niet gekker worden denk ik dan![]()
Ik heb al verschillende keren mogen roepen naar iemand gewoon omdat ze mijn fietsbel ook niet hoorden omdat ze op hun gsm bezig waren. Recent nog iemand met een speed pedelec die echt compleet niks door had en aan redelijke snelheid recht op mij afkwam. Pas nadat ik 'pas op' riep verschoot hij en snokte hij naar rechts.Dat is het buikgevoel, maar als je zag hoe laat die fietsers de agenten opmerkten die midden op de straat stonden, dan is dat helemaal niet onschuldig als het lijkt. Het is niet omdat je met een fiets rijdt dat je geen bestuurder bent en de verkeersregels niet gelden.