GETHEZ
Well-known member
Kan iemand mij zeggen hoe ik amazon (BE) kan contacteren? Ik deed gisteren een bestelling en bij dat tussenscherm dat ze telkens tonen voor prime te worden heb ik bij mijn weten gewoon doorgeklikt ZONDER. Ineens stond prime geselecteerd en kon ik het niet meer deselecteren. Goederen uit mandje gesmeten, en herbegonnen, ik dacht dus dat het uitstond en bestelling gedaan. Nu krijg ik een mailtje dat mijn prime wss zal worden geannuleerd wegens geen betaalmethode geselecteerd. Ik had dus gelukkig een hernieuwde visa kaart sinds de laatste keer dat ik daarmee besteld had.
Ten eerste klik ik dat altijd uit, bewaar visakaart gegevens, en stond het er toch in bewaard, en ten tweede heb ik nergens expliciet prime geactiveerd.
Van zulke praktijken krijg ik dus het vliegend schijt eh. Ik ga dan naar prime lidmaatschap beheren en dat scherm reageert van den hond zen botten.
Wil dus gewoon even chatten/bellen om te zien dat dat volledig af staat. Nice try fuckers, maar ik hoef dat abbo helemaal niet...
Ten eerste klik ik dat altijd uit, bewaar visakaart gegevens, en stond het er toch in bewaard, en ten tweede heb ik nergens expliciet prime geactiveerd.
Van zulke praktijken krijg ik dus het vliegend schijt eh. Ik ga dan naar prime lidmaatschap beheren en dat scherm reageert van den hond zen botten.
Wil dus gewoon even chatten/bellen om te zien dat dat volledig af staat. Nice try fuckers, maar ik hoef dat abbo helemaal niet...