Autonieuws

De laatste Volvo diesel is gebouwd en gaat direct naaar het museum.

Het Autosalon (de echte van Febiac) keert terug. Om voldoende volk te lokken en enkele organisatorische synergieën (lees besparingen) wordt het op hetzelfde moment als Batibouw georganiseerd.
Wss zullen salonkortingen iets langer aanhouden. Het valt nog te zien of 2026 een nieuwe editie volgt, de constructeurs zijn nogal wispelturig met hun deelname.

Het Autosalon (de echte van Febiac) keert terug. Om voldoende volk te lokken en enkele organisatorische synergieën (lees besparingen) wordt het op hetzelfde moment als Batibouw georganiseerd.
Wss zullen salonkortingen iets langer aanhouden. Het valt nog te zien of 2026 een nieuwe editie volgt, de constructeurs zijn nogal wispelturig met hun deelname.
Ik ben benieuwd naar de combodeals:
Bij aankoop van een elektrische wagen en een jacuzzi: 20% korting op een warmtepomp.

mol-blind-grappig-mannen-t-shirt.jpg

Nieuws van enkele dagen geleden. Maar amai, als ik een e-tron GT zou hebben weet ik niet of ik heel blij zou zijn met dit nieuws. De RS pre-facelift had 600PK, de facelift START op 680PK en gaat door naar 925PK.

Wel benieuwd wat dat met de prijs gaat doen.

Nieuws van enkele dagen geleden. Maar amai, als ik een e-tron GT zou hebben weet ik niet of ik heel blij zou zijn met dit nieuws. De RS pre-facelift had 600PK, de facelift START op 680PK en gaat door naar 925PK.

Tweedehands e-tron gt prijzen going doooown. En ze stonden al zo laag.

giphy.webp

Ik had het al wel zien aankomen, aangezien de Taycan ook ne fameuze update heeft gekregen. Ik zal mij maar troosten aan het feit dat diegenen die de nieuwe hebben een jaar minder lang van die fantastische auto hebben kunnen genieten. :p

giphy.webp

Ik had het al wel zien aankomen, aangezien de Taycan ook ne fameuze update heeft gekregen. Ik zal mij maar troosten aan het feit dat diegenen die de nieuwe hebben een jaar minder lang van die fantastische auto hebben kunnen genieten. :p

Het is dat.

Bijkomend: deze start nu vanaf 127K (in Duitsland), dus een serieuze klets erbij.

Aangezien ik het eerdere bericht deelde van het Autosalon, een update, het valt dan toch niet samen met Batibouw maar is op de traditionele data in januari:
De vraag blijft nog altijd welke constructeurs echt gaan opduiken, denk dat het aanbod halfbakken blijft.

De eerste reviews voor de nieuwe GR Yaris beginnen binnen te komen.
Er is 1 ding héél vreemd. Er is geen start/stop functie. Dat moet volgens mij de eerste auto in 15 jaar zijn die dat niet heeft.

De eerste reviews voor de nieuwe GR Yaris beginnen binnen te komen.
Er is 1 ding héél vreemd. Er is geen start/stop functie. Dat moet volgens mij de eerste auto in 15 jaar zijn die dat niet heeft.
Vriendin haar auto van 2017 heeft dat ook niet hoor.

Terug
Bovenaan