Tijdloos
Active member
Wat voor auto is dat dan? Kan me toch ook moeilijk iets voor de geest halen zonder start/stop.Vriendin haar auto van 2017 heeft dat ook niet hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor auto is dat dan? Kan me toch ook moeilijk iets voor de geest halen zonder start/stop.Vriendin haar auto van 2017 heeft dat ook niet hoor.
Fiat 500. Je kon die met en zonder hebben.Wat voor auto is dat dan? Kan me toch ook moeilijk iets voor de geest halen zonder start/stop.
Ah, ene waar je gewoon al blij was met enkel startFiat 500. Je kon die met en zonder hebben.

Die is nu toch al 100.000km erg betrouwbaar gebleken.Ah, ene waar je gewoon al blij was met enkel start![]()

Dat zal die dan toch hebben overgenomen van de Volvo die er langs staat! Nee grapje, Fiat 500's zijn in het algemeen wel best oké.Die is nu toch al 100.000km erg betrouwbaar gebleken.![]()
Idd. Ze heeft niet die 2-cilinder maar de 4-cilinder, dat scheelt volgens de garage toch ook enorm qua betrouwbaarheid. Kost ook 2x niks in onderhoud en taksen, ideaal als tweede auto eigenlijk.Dat zal die dan toch hebben overgenomen van de Volvo die er langs staat! Nee grapje, Fiat 500's zijn in het algemeen wel best oké.
"Die krant" reproduceert alleen maar objectieve data. Dit is de bron:
Maar als je dan wat doorleest:Vaak worden problemen met infotainment of connectiviteit geminimaliseerd, maar het is ook onderdeel van je aankoop.
Mag je ook verwachten dat een oven dat opwarmt, grillt en een microgolffunctie heeft 3 keer zo vaak defect is als een oven dat alleen opwarmt, alleen omdat die eerste meer functies heeft?
Een toename van problemen kan je moeilijk zien als een kwaliteitsverbetering.
No surprise there![]()
Waarom je de hybride Porsche 911 niet kunt laten tunen voor extra vermogen
Knap lastigtopgear-nl.translate.goog
. Ze hebben de turbo rechtstreeks gekoppeld aan het hybride systeem, het lijkt me heel dom om daarmee te gaan foefelen 
Waarom vertaal je een Nederlandse site naar het Engels?![]()
Waarom je de hybride Porsche 911 niet kunt laten tunen voor extra vermogen
Knap lastigtopgear-nl.translate.goog
Heb de link gewoon rechtstreeks van Reddit gekopieerdWaarom vertaal je een Nederlandse site naar het Engels?

Nog steeds geen fan van de integratie van het dashbord/tablet/breedbeeld.Nieuwe A5 is gelekt:
![]()
Breek: de nieuwe Audi A5 is gelekt (inclusief Avant)
Vergeet de Audi A4, de nieuwe A5 is hier.www.autoblog.nl
Oei, die sensoren in die grill vanvoor....Nieuwe A5 is gelekt:
![]()
Breek: de nieuwe Audi A5 is gelekt (inclusief Avant)
Vergeet de Audi A4, de nieuwe A5 is hier.www.autoblog.nl