Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijnaam: Geile JosTopper blijft toch wel "de Jos" in Zuid-Afrika, heerlijke kerel![]()
Als je niet eens een fatsoenlijk bed weet aan te bieden. Als je geen ontbijt maakt.Die Greet heeft precies ook niet veel geluk met haar mannen.
Waar zenden ze dit uit![]()
Mss lastiger te regelen qua vluchten enzo.In ZA idem: waarom stuurt hij gewoon niet iemand naar huis? Plaats vrijmaken..
Die eerste man hield de eer aan zichzelf en zei "dat gaan we niet doen" en vertrok direct.En dan moet ge nog doen van "ja 'k vind dat niet erg, zie eens hoe ne makkelijke mens ik ben".
Blijkbaar enkel met VTM GO Plus, ik ga hier uiteraard niet voor betalen![]()
B&b Zoekt Lief
For those who think it's easier to annoy you than to Google 'B&b zoekt lief' themselves.letmegooglethat.com

Uh... neen.Blijkbaar enkel met VTM GO Plus, ik ga hier uiteraard niet voor betalen![]()
Ik dacht al dat het een trut was!https://www.hln.be/tv/ken-krijgt-kl...als-man-te-reageren-op-zon-situatie~a2447e7e/
Deze plottwist had ik niet zien aankomen.
Ik kan dat programma gratis niet bekijken. Ik moet upgraden naar VTM GO Plus. Hoe of via welke zender / app zie jij naar dit programma?Uh... neen.
Ik kan dat programma gratis niet bekijken. Ik moet upgraden naar VTM GO Plus. Hoe of via welke zender / app zie jij naar dit programma?

Vtm go.Ik kan dat programma gratis niet bekijken. Ik moet upgraden naar VTM GO Plus. Hoe of via welke zender / app zie jij naar dit programma?