B&B Zoekt Lief 2025

Die Greet heeft precies ook niet veel geluk met haar mannen. De laatste nieuwe 'Ah ja ik hou wel van routine en structuur' :tongue: .

Ja idd, ge neemt deel aan zoiets en moet langs ne andere kerel liggen, no thanks.
En dan moet ge nog doen van "ja 'k vind dat niet erg, zie eens hoe ne makkelijke mens ik ben".

Amai. Ik had al wel van dag 1 door dat Claudia geen simpel was. Uitspraken van "een man moet voor mij moeite doen en niet omgekeerd"

Ben nu wel benieuwd naar de aanleiding :LOL:

Ik kan dat programma gratis niet bekijken. Ik moet upgraden naar VTM GO Plus. Hoe of via welke zender / app zie jij naar dit programma?
lhrv5MJ.png

De toekomstige afleveringen zijn enkel te zien met VTM Go+. Alsook de vorige jaargangen. De huidige afleveringen zijn live op VTM te zien. Of die uit het verleden van de huidige jaargang met een (gratis) VTM Go account...

Lijkt mij toch vrij duidelijk :unsure:

Ik kan dat programma gratis niet bekijken. Ik moet upgraden naar VTM GO Plus. Hoe of via welke zender / app zie jij naar dit programma?
Vtm go.
De eerste 4 afleveringen in die lijst zijn idd met VTM Go+, maar dat is omdat die voor de komende dagen zijn.
Als je naar beneden scrollt zie je de 'normale' afleveringen.

Terug
Bovenaan