B&B Zoekt Lief 2025

Ok, seizoen 1 afl 1 kon ik niet gratis bekijken maar misschien moet ik wat meer scrollen. Volgende keer als de televisie kijken nog eens goed bekijken 🫢

Vreemde wending met Kurt, zou het voorgaande bewuste editing geweest zijn.

Zit wel wat editing tussen natuurlijk wat het plots doet overkomen, maar die vrouw lijkt toch ook bijna 180 graden gedraaid op zeer korte tijd. Ben benieuwd wat daar van gaat komen want ze toonden hem toch als een immense narcist en manipulator en haar als iemand die het door had.

Wat voor een looser ben je trouwens als je zo een trip veinst enkel om gevoelens te bespelen en dan nog komen verkondigen dat da de bedoeling was en het gewerkt heeft.

Gisteren voor de eerste keer gekeken naar dit programma, maar Jezus wat een figuren draven ze daar op.

Kurt die daar precies gelijk een tiener ligt te vissen achter de gevoelens bij Jurgen, die duidelijk helemaal geen enkele romantische gevoelens heeft voor hem maar dat niet rechtuit durft te zeggen precies.

Die Hollandse die niks begrijpt van wat die West-Vlaming allemaal zegt (ik trouwens ook niet hoor, en ligt niet enkel aan het dialect).

Buenos Aires, wtf was dat voor een vreemd tafereel van koffers inpakken maar dan uiteindelijk toch blijven?

En die Ken speelt toch ook duidelijk enkel mee voor wat televisiebekendheid, die is toch veel te knap voor die vrouwen. Dat zie ik zelfs als man.

Wat een programma :rofl:

Zit wel wat editing tussen natuurlijk wat het plots doet overkomen, maar die vrouw lijkt toch ook bijna 180 graden gedraaid op zeer korte tijd. Ben benieuwd wat daar van gaat komen want ze toonden hem toch als een immense narcist en manipulator en haar als iemand die het door had.

Wat voor een looser ben je trouwens als je zo een trip veinst enkel om gevoelens te bespelen en dan nog komen verkondigen dat da de bedoeling was en het gewerkt heeft.
Ik snap niks van Karin die opeens gekeerd is.
Ik dacht ze begon in te zien wat voor vreselijk mens die Koert was.

Volgens mij heeft onze Ken zijne Jos vrij snel bovengehaald bij Claudia, en haar daarna een beetje aan het lijntje gehouden.

Kan er daar niemand open communiceren? Je kan redeneren dat dit voor het programma is dat ze niet direct open kaart spelen maar op Corsica kon er nu toch gewoon open en vrij gepraat worden maar dat leek me zo'n ongemakkelijke situatie.

Corsica...je moet het maar doen: een B&B maar ze biedt geen Breakfast aan en eigenlijk zelfs ook geen Bed. Een jonge vrouw die qua looks absoluut geen tv-programma nodig heeft om van straat te raken. Wat is hier dan eigenlijk de bedoeling of (verborgen) agenda vraag ik me af.
Of misschien is de spoeling zodanig dun dat ze allerlei randfiguren moeten aannemen om hun zendschema op te vullen (vorig jaar al die bipolaire Hollander die veroordeeld was voor mishandeling).

Corsica...je moet het maar doen: een B&B maar ze biedt geen Breakfast aan en eigenlijk zelfs ook geen Bed. Een jonge vrouw die qua looks absoluut geen tv-programma nodig heeft om van straat te raken. Wat is hier dan eigenlijk de bedoeling of (verborgen) agenda vraag ik me af.
Of misschien is de spoeling zodanig dun dat ze allerlei randfiguren moeten aannemen om hun zendschema op te vullen (vorig jaar al die bipolaire Hollander die veroordeeld was voor mishandeling).

Ik heb zo het gevoel dat ze op zoek is naar een portefeuille om haar volgende (boot)reis te bekostigen.

Noemt zichzelf constant avontuurlijk, maar die heeft amper iets gedaan, buiten elke ochtend ongezellig achter haar laptop zitten.

Jettie (NL) zoekt een feestbeest ipv lief
Greet (FR) zoekt een sponsor
Jos (ZA) zoekt een vrouw aan de haard zoals 50 jaar geleden
Ken (MX) zoekt naar een land waar meerdere vrouwen toegestaan zijn (blijkbaar gevonden want zit ondertussen in Dubai)
Karin (ARG) zoekt terug naar haar gezond verstand dat ze duidelijk ergens is kwijtgeraakt in de laatste 2 afleveringen (:wallbash:)
Kurt (FR) heeft iets gevonden maar moet een manier vinden dat het niet ontsnapt

Ik heb zo het gevoel dat ze op zoek is naar een portefeuille om haar volgende (boot)reis te bekostigen.

Noemt zichzelf constant avontuurlijk, maar die heeft amper iets gedaan, buiten elke ochtend ongezellig achter haar laptop zitten.
Goh ja, ze doet nog verschillende jobkes natuurlijk. Ik vermoed dat die zelfs gewoon aan het werk was overdag en dat ze daarom altijd achter haar pc zat.

Jettie (NL) zoekt een feestbeest ipv lief
Greet (FR) zoekt een sponsor
Jos (ZA) zoekt een vrouw aan de haard zoals 50 jaar geleden
Ken (MX) zoekt naar een land waar meerdere vrouwen toegestaan zijn (blijkbaar gevonden want zit ondertussen in Dubai)
Karin (ARG) zoekt terug naar haar gezond verstand dat ze duidelijk ergens is kwijtgeraakt in de laatste 2 afleveringen :)wallbash:)
Kurt (FR) heeft iets gevonden maar moet een manier vinden dat het niet ontsnapt
Jettie zoekt een chauffeur

Greet zoekt niets maar maakt op eerste plaats reclame voor haar "B&B"

Jos zoekt een werkkracht

Ken zoekt het neusje van de zalm

Karin zoekt een representatief iemand die niet te veel noten op de zang heeft

Kurt zoekt een jonge jongen

Terug
Bovenaan