Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemde wending met Kurt, zou het voorgaande bewuste editing geweest zijn.

Ik snap niks van Karin die opeens gekeerd is.Zit wel wat editing tussen natuurlijk wat het plots doet overkomen, maar die vrouw lijkt toch ook bijna 180 graden gedraaid op zeer korte tijd. Ben benieuwd wat daar van gaat komen want ze toonden hem toch als een immense narcist en manipulator en haar als iemand die het door had.
Wat voor een looser ben je trouwens als je zo een trip veinst enkel om gevoelens te bespelen en dan nog komen verkondigen dat da de bedoeling was en het gewerkt heeft.
Vtm go.
De eerste 4 afleveringen in die lijst zijn idd met VTM Go+, maar dat is omdat die voor de komende dagen zijn.
Als je naar beneden scrollt zie je de 'normale' afleveringen.
![]()
Ik kan dus seizoen 1, seizoen 2 en seizoen 3 niet bekijken met een gratis account
Omdat ik wil beginnen met seizoen 1Net eens gechecked. Seizoen 4 is gratis te bekijken. Waarom moeilijk doen -.-
Corsica...je moet het maar doen: een B&B maar ze biedt geen Breakfast aan en eigenlijk zelfs ook geen Bed. Een jonge vrouw die qua looks absoluut geen tv-programma nodig heeft om van straat te raken. Wat is hier dan eigenlijk de bedoeling of (verborgen) agenda vraag ik me af.
Of misschien is de spoeling zodanig dun dat ze allerlei randfiguren moeten aannemen om hun zendschema op te vullen (vorig jaar al die bipolaire Hollander die veroordeeld was voor mishandeling).
Ik denk ook in die richting... Eerst wil ze weer zeilen, dan een jaar Mexico... Ze zoekt een sponsor, quoiIk heb zo het gevoel dat ze op zoek is naar een portefeuille om haar volgende (boot)reis te bekostigen.
wallbash
Goh ja, ze doet nog verschillende jobkes natuurlijk. Ik vermoed dat die zelfs gewoon aan het werk was overdag en dat ze daarom altijd achter haar pc zat.Ik heb zo het gevoel dat ze op zoek is naar een portefeuille om haar volgende (boot)reis te bekostigen.
Noemt zichzelf constant avontuurlijk, maar die heeft amper iets gedaan, buiten elke ochtend ongezellig achter haar laptop zitten.
Ergens in een artikel stond inderdaad dat ze in totaal vijf verschillende professionele activiteiten heeft en nu al 10 jaar in Corsica zit.Goh ja, ze doet nog verschillende jobkes natuurlijk. Ik vermoed dat die zelfs gewoon aan het werk was overdag en dat ze daarom altijd achter haar pc zat.
of gewoon 'B&B in de kijker'Samenvatting van dit seizoen: B&B zoekt lief maar helaas niet gevonden.
Jettie zoekt een chauffeurJettie (NL) zoekt een feestbeest ipv lief
Greet (FR) zoekt een sponsor
Jos (ZA) zoekt een vrouw aan de haard zoals 50 jaar geleden
Ken (MX) zoekt naar een land waar meerdere vrouwen toegestaan zijn (blijkbaar gevonden want zit ondertussen in Dubai)
Karin (ARG) zoekt terug naar haar gezond verstand dat ze duidelijk ergens is kwijtgeraakt in de laatste 2 afleveringenwallbash
Kurt (FR) heeft iets gevonden maar moet een manier vinden dat het niet ontsnapt