O maar wij (dat is al 2 slachtoffers hé) waren lang niet de enige hoor. Die gast deed/doet dat serieel met vrouwen op wie hij een oogje had, volgens een vaste methodologie. Naar mij belde die anoniem, maar mijn vrouw kreeg wel gewoon bedreigingen via WhatsApp. En dat hij haar auto trackte kunnen we ook bewijzen. Die gast zelf lachte dat weg, want had toch genoeg vrienden op de juiste plaatsen...
Dus ja, heel fijn voor die 9 vrouwen dat hun klacht serieus genomen wordt. Het is helaas een uitzondering.
Ahzo, ja dat was niet direct duidelijk. Inderdaad onverstaanbaar dat dat dan niet ernstiger genomen werd.
Leer lezen. Ik zit hier al pagina's lang 9 vrouwen te "verdedigen" over minder ernstige feiten en noem deze feiten net ernstiger en zocht enkel een verklaring voor het verschil in aanpak.Geen afbreuk doen van een ander zijn aanklacht maar het dan direct gaan minimaliseren.
) waren lang niet de enige hoor. Die gast deed/doet dat serieel met vrouwen op wie hij een oogje had, volgens een vaste methodologie. Naar mij belde die anoniem, maar mijn vrouw kreeg wel gewoon bedreigingen via WhatsApp. En dat hij haar auto trackte kunnen we ook bewijzen. Die gast zelf lachte dat weg, want had toch genoeg vrienden op de juiste plaatsen...

)