Toch voor m'n eerste gedachte gegaan voor nummer 2.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tweede poging: CCR (indien plaats voor een derde doe ik het zelf)
Als ge nog maar 1 nummer hebt: doen heCCR is top!
Green River zou hier niet misstaan!
Ramble Tamble, Lookin' Out My Back Door en Run Through The Jungle zijn anders ook geen slechte suggesties.CCR is top!
Green River zou hier niet misstaan!

Ik was keihard aant twijfelen tussen dat en mijn keuze. Dank hiervoorMet pijn laat ik King Crimson en een Moody Blues-nummer (niet 'Nights in White Satin') links liggen voor een onontbeerlijk iemand.
Nominatie twee:

Waarom zeg je dan niet: 'ik nomineer the animals'?The Animals worden tekort gedaan! Meer zeg ik niet![]()

Nineties vind ik net enorm boeiend: grunge, melodische hardcore, extremere metal die even mainstream is,...Ik vind het ook heel moeilijk om maar twee keuzes te hebben, want er is zoveel goede muziek gemaakt in die periode en er zijn ook heel wat genres ontstaan in die periode. Instinctief koos ik voor twee topfavorieten uit die periode die op zich nog mainstreamkeuzes zijn.
Een seventies en eighties battle royale zie ik ook wel zitten, dat zijn ook wel boeiende periodes. Nineties en nillies vind ik toch wel wat minder.
Tot je er over begint na te denken, ook in die periodes is er echt zoveel keuze ... Voor de nineties zal een van mijn nominaties sowieso iets zijn van Buena Vista Social Club bijvoorbeeld.Ik vind het ook heel moeilijk om maar twee keuzes te hebben, want er is zoveel goede muziek gemaakt in die periode en er zijn ook heel wat genres ontstaan in die periode. Instinctief koos ik voor twee topfavorieten uit die periode die op zich nog mainstreamkeuzes zijn.
Een seventies en eighties battle royale zie ik ook wel zitten, dat zijn ook wel boeiende periodes. Nineties en nillies vind ik toch wel wat minder.
Nineties vind ik net enorm boeiend: grunge, melodische hardcore, extremere metal die even mainstream is,...
Er is zeker héél goeie muziek gemaakt in de nineties, nillies enzoverder. Ook vandaag worden er nog geniale platen gemaakt. Maar naar mijn mening borduurt het vooral verder op eerdere ontwikkelingen terwijl de sixties, seventies en eighties, nogmaals naar mijn mening, wel innovatiever of revolutionairder waren. Of geldt dat vooral voor de genres die me lief zijn.Tot je er over begint na te denken, ook in die periodes is er echt zoveel keuze ... Voor de nineties zal een van mijn nominaties sowieso iets zijn van Buena Vista Social Club bijvoorbeeld.
Ik zie alles in muziek als cyclussen van 30 jaar dus ik snap u wel.Er is zeker héél goeie muziek gemaakt in de nineties, nillies enzoverder. Ook vandaag worden er nog geniale platen gemaakt. Maar naar mijn mening borduurt het vooral verder op eerdere ontwikkelingen terwijl de sixties, seventies en eighties, nogmaals naar mijn mening, wel innovatiever of revolutionairder waren. Of geldt dat vooral voor de genres die me lief zijn.