Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nummer 1 was een no-brainer maar nummer 2 is toch iets anders ze. Veel nummers met een sentimentele waarde, veel nummers waarvan ik dacht dat ze van de jaren 70 waren en dan zou op zoek moeten gaan naar ook technisch een goed nummer. En ik wil ook niet een soortgelijk nummer dat al door andere is gekozen, mag toch wat variatie in zitten.Jamaar zitten we nu aan nummer 2 ofwa ?
'k Ging net "Initials B.B." nomineren
Deze mag er anders ook nog bij

Yup deadline voor 1 was 12 uur vandaagJamaar zitten we nu aan nummer 2 ofwa ?
Ah, ook één van mijn mogelijke keuzes! Ook mijn favoriete Velvet Underground-nummer. Goede keuze!
Bob Dylan is toch gewoon Bruce Springsteen zonder charisma?

Omdat gij het zijt. Mijn nr2.Ik heb niet alles meegekregen maar om wat variatie erin te krijgen:
California Dreamin’
Liedje van The Mamas and the Papas ‧ 1965
edit: en waar is Jimmy Hendrix?
Top ik was nog aant twijfelen om deze te nomineren ipv de lange!Omdat gij het zijt. Mijn nr2.
Sorry Grant Green en Booker T & The MG's.

Gewoon nomineren we zijn hier om te ontdekken!Er passeren veel (tamelijk) bekende nummers - wat natuurlijk niet vreemd is en misschien was er ook nog minder echte underground in de sixties. Ik vraag mij alleen af of dit bij de volgende battle dan ook zo zal zijn. Omdat ik zelf heel ver in de seventies underground zit en de kans 99% is dat ik zo ook nummers ga nomineren, weet ik niet zeker of die evenveel succes zullen hebben als hun bekendere tegenhangers.![]()
Er passeren veel (tamelijk) bekende nummers - wat natuurlijk niet vreemd is en misschien was er ook nog minder echte underground in de sixties. Ik vraag mij alleen af of dit bij de volgende battle dan ook zo zal zijn. Omdat ik zelf heel ver in de seventies underground zit en de kans 99% is dat ik zo ook nummers ga nomineren, weet ik niet zeker of die evenveel succes zullen hebben als hun bekendere tegenhangers.![]()

Oei, ja, en als jij dat zegt... Ik trek die woorden terug in!Scuse me??![]()

Ge zijt mij niet aan het helpen om een 2de nr te kiezenAls ik andere mag inspireren: CCR en Janis Joplin
Tweede poging: CCR (indien plaats voor een derde doe ik het zelf)Ge zijt mij niet aan het helpen om een 2de nr te kiezen