Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee. Eerst de beginpost goed zetten en iedereen de kans geven om iets te delen.@Kid_C vanaf welk uur mogen we nummer 3 nomineren?
Niet tegen maar wacht misschien tot na de finale. Anders ist wat teveel denk ikZeg jongens, wat denken jullie van een apart sixties forumgedeelte? Zoveel geniale muziek in dat decennium en slechts twee nominaties ... Far out, man.
Sollicitatie voor een permanente ban?The Sound of Silence van Disturbed ontbreekt ook nog
Top die wou ik als derde nomineren!Kan ik nog een tweede nomineren? Ik kan ook niet om The Beatles heen.
Echt een forum, of enkel een topic? We hebben het psychedelic-prog-krautrock topic al, maar buiten @Elevator en mezelf wordt daar nog vrij weinig gepost...Zeg jongens, wat denken jullie van een apart sixties forumgedeelte? Zoveel geniale muziek in dat decennium en slechts twee nominaties ... Far out, man.

Ja, dat bedoelde ik dus met engageren! Nu zit ik hier, en moet ik kiezen tussen Jefferson Airplane en Cream!Ge hebt nog recht op een tweede nummer he
Nomineer je nu Cream of BB King?Ja, dat bedoelde ik dus met engageren! Nu zit ik hier, en moet ik kiezen tussen Jefferson Airplane en Cream!
Onmogelijk, dus iene, miene, Cream - White Room.

Echt een forum, of enkel een topic? We hebben het psychedelic-prog-krautrock topic al, maar buiten @Elevator en mezelf wordt daar nog vrij weinig gepost...
Een seventies forum mag anders ook.![]()

Je was te rap! Je hebt me betrapt op mijn geklungel, maar had het al aangepast! Cream, want de beste King is van de seventies.Nomineer je nu Cream of BB King?![]()
Oei, dat is hier meer een Whole Lotta Friendzone
turnmeondeadman.com
De beste King is Kerry KingJe was te rap! Je hebt me betrapt op mijn geklungel, maar had het al aangepast! Cream, want de beste King is van de seventies.
De begintune van de Pré-Historie op Radio 2, in mijn jeugd (en thans nog altijd) toch wel een belangrijke gateway naar de betere klassiekers uit de sixties, seventies en later.Weekend offline, gras voor m'n voeten weggemaaid met een andere Gainsbourg compositie dus Poupée De Cire gaan we cancellen. Zat ook al een Bacharach in en plenty of dubbels... Eentje die zowel de revolutie als het ouderwetse van de 60s uitwasemt:
FINALLY!Hop! Deze mag (moet!) er ook nog bij: