Battle Royale: the 1970's - dé finale

ik zou Stevie Ray Vaughan nomineren, maar als ik zie hoe nipt de overwinning voor PF was tegenover een saai lied, ga ik dat hier niet doen. Bende cultuurbarbaren.

ik zou Stevie Ray Vaughan nomineren, maar als ik zie hoe nipt de overwinning voor PF was tegenover een saai lied, ga ik dat hier niet doen. Bende cultuurbarbaren.

Ik zie het verband niet tussen een nipte overwinning van Pink Floyd en niet op Stevie Ray Vaughan stemmen?

Anyway, mijn selectie voor de 80's is al gemaakt. En morgen zal die selectie er weer anders uitzien. Maar saai zal het sowieso zijn 😍

Misschien ook een leuk idee om eens ieders shortlist vd 70s te verzamelen in een apart topic en een playlist. Dat dansbare indie topic werkt inspirerend

Laatst bewerkt:
Geef me minstens een maand voorbereiding voor de volgende battle. Ik heb al een honderdtal albums uit de eighties die ik wil herbeluisteren.

f34419d4908f11c7d7e441da34527cbd.650x370x1.jpg

Ik kijk wel uit naar de eighties, toch weer een geweldig en uitgesproken muzikaal tijdperk.
Ik kijk er meer naar uit dan de 60's en 70's. 80's is puur kind/jeugd sentiment.

De keuze om een lied door te sturen is dan ook zeer moeilijk. Ga ik voor dat sentiment gaan, of toch voor dat steengoed nummer dat ik pas jaren later ontdek heb.

Ik kijk er meer naar uit dan de 60's en 70's. 80's is puur kind/jeugd sentiment.

De keuze om een lied door te sturen is dan ook zeer moeilijk. Ga ik voor dat sentiment gaan, of toch voor dat steengoed nummer dat ik pas jaren later ontdek heb.
Je zal waarschijnlijk twee nummers mogen nomineren, dus die keuze hoef je niet te maken….

Terug
Bovenaan