Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Referentie naar Enter Sandman en MJ zijn pretpark tegelijk90's? Proceeds the weedian, Nazareth.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Referentie naar Enter Sandman en MJ zijn pretpark tegelijk90's? Proceeds the weedian, Nazareth.
Dat stemgeluid is een misdaad tegen de menselijkheidNeenee, dat was cultuureducatie.
Ik respecteer deze mening en er valt natuurlijk wel iets te zeggen voor The King of Pop. Maar in een one on one basketbal matchke wint Prince van Mike. Die laatste maakt een kans als hij double teamt met Quincy Jones.Ahem..
![]()
/
Voila, de 80's hebben we dan ook alweer gehad. Op naar de 90's.
Dopesmoker is 200390's? Proceeds the weedian, Nazareth.
Ik dacht opgenomen in 1996?Dopesmoker is 2003
AOTW en classic artists combineren met Battle Royale is wat moeilijk, vrees dat dat wat te veel is.Die output van Prince is inderdaad compleet waanzinnig. Gingen wij ni nog eens een Classic Artists doen? (ahum @mods)
Not sure if seriousEn dan nog een Song of the day!
, maar dat zou ik nogal een idee vinden eigenlijk. Jaar, taal, genre,... zou ook niet moeten uitmaken wat mij betreft. Gewoon tracks/artiesten ontdekken en that's it.Flood van Boris is ook 2000, wij gaan mensen blij maken met dat decennium!Dopesmoker is 2003
Fuck. Ik kan niets inbrengen tegen Chapelle retoriek.
Er zijn hier de afgelopen jaren al heel wat boeiende nummers gepasseerd die best wel wat discussie hebben losgeweekt, dus eigenlijk wel serieus. Nog niet nagedacht over de opzet maar ik denk dat we genoeg muziekliefhebbers hebben om een gevarieerd repertoire te bespreken. Je kan het simpel houden. Via een topic kunnen de nummers gesprokkeld worden (1 of 2 per persoon) en dan elke dag een ander nummer bespreken. Geen battles, gewoon muziek luisteren, ontdekken en bespreken.Not sure if serious, maar dat zou ik nogal een idee vinden eigenlijk. Jaar, taal, genre,... zou ook niet moeten uitmaken wat mij betreft. Gewoon tracks/artiesten ontdekken en that's it.
Heb wel een aantal Filips en Laurents in de klas gehad, nu ik erover nadenk.Fuck. Ik kan niets inbrengen tegen Chapelle retoriek.
Maar ik kan u wel zeggen, ik heb met 5 Michaels in een klas gezeten. Geen enkele Prince!
Deep dive Prince moet ik nog wel eens opnieuw doen. Paar keer doorgeworsteld zonder genoeg aandacht aan te geven.

Ik ben fan!Er zijn hier de afgelopen jaren al heel wat boeiende nummers gepasseerd die best wel wat discussie hebben losgeweekt, dus eigenlijk wel serieus. Nog niet nagedacht over de opzet maar ik denk dat we genoeg muziekliefhebbers hebben om een gevarieerd repertoire te bespreken. Je kan het simpel houden. Via een topic kunnen de nummers gesprokkeld worden (1 of 2 per persoon) en dan elke dag een ander nummer bespreken. Geen battles, gewoon muziek luisteren, ontdekken en bespreken.
Fuck. Ik kan niets inbrengen tegen Chapelle retoriek.
Maar ik kan u wel zeggen, ik heb met 5 Michaels in een klas gezeten. Geen enkele Prince!
Deep dive Prince moet ik nog wel eens opnieuw doen. Paar keer doorgeworsteld zonder genoeg aandacht aan te geven.