Battle Royale: the 1970's - dé finale

Kid_C

Redacteur
Crowdfunder FE
1765996720631.png

Het is zover, de finale! De halve finales waren spannender dan verwacht, miljaar.

64 kandidaten werden voorgedragen om verkozen te worden als beste nummer van de jaren '70! Er kan maar één winnaar zijn en daar beslissen jullie over. *insert dramatic music*

Hoe gaan we te werk?
Elke dag vanaf middernacht mag je in dit topic je stem uitbrengen voor de clash van de dag. Je kan stemmen tot ten laatste 23:59 van die dag. Alle stemmen erna zijn niet geldig voor de clash van die dag. Je post een bericht in dit topic met je stem voor het nummer dat je kiest. Je doet dat in deze vorm:

Artiest A - Nummer X - 1
Artiest B - Nummer Y -

De volgende bouwt hierop verder:
Artiest A - Nummer X - 2
Artiest B - Nummer Y -

En verder:
Artiest A - Nummer X - 2
Artiest B - Nummer Y - 1

Belangrijk: je volgt de format, andere stemmen rekenen we niet mee, dat wordt te onoverzichtelijk om te tellen.

En dan nu... *insert second dramatic music*... de clashes!

Battle Royale - 18/12/2025 - Kleine fnale!
Television - Marquee Moon
Black Sabbath - War Pigs

Battle Royale - 19/12/2025 - De finale!
Pink Floyd - Wish You Were Here
Funkadelic - Maggot Brain

Television - Marquee Moon - 1
Black Sabbath - War Pigs - 7

Nog eens terug gekeken en echt zot dat Marquee Moon Dogs er heeft uitgekegeld.

Ja dan ook nog eens Born to Run and Bohemian Rhapsody, toch ook niet de minste nummers. En dat voor een nummer waar ik nu nog altijd niet snap waarom iedereen het zo hoog inschat. Alle, het is geen slecht nummer he, maar het haalt toch niet hetzelfde niveau als de klassiekers die het verslagen heeft, vind ik dan toch :unsure:
(het zal wrs ook wel komen omdat ik er gewoonweg nog nooit van gehoord had voor deze battle royale begon)

Ja dan ook nog eens Born to Run and Bohemian Rhapsody, toch ook niet de minste nummers. En dat voor een nummer waar ik nu nog altijd niet snap waarom iedereen het zo hoog inschat. Alle, het is geen slecht nummer he, maar het haalt toch niet hetzelfde niveau als de klassiekers die het verslagen heeft, vind ik dan toch :unsure:
Ik kan het daar alleen maar mee eens zijn.

Television - Marquee Moon - 3
Black Sabbath - War Pigs - 9

Kom jongens, we kunnen dit nog omslaan.

Laatst bewerkt:
Television - Marquee Moon - 3
Black Sabbath - War Pigs - 10

Hoewel ik zeer graag het mes in de harten van Jules en Obi jan nog wat verder zou duwen, moet ik in eer en geweten stemmen en dan wint de vettige riff van de coole riff.

Terug
Bovenaan