willydrama
Well-known member
Wat is trouwens het appeal van Rush ? Die drummer is exceptioneel goed in wat hij doet ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uh, all the things I just said? Kweni wat je nog verwacht te horen te krijgen tbh. Het is progressive rock, een beetje in de trend van wat King Crimson, Emerson Lake & Palmer en Yes ook in die periode aan het doen waren? Maar iets meer in de richting van heavy metal. En inderdaad, Neil Peart is onwaarschijnlijk straf, zeker een van de allerbeste rock drummers ooit en een absolute held, zowel qua muzikant als individu. Maar alledrie de muzikanten zijn gewoon bijzonder getalenteerd (op hun instrumenten dan, Geddy Lee's vocals zijn... apart) en verdienen ook lof met hopen.Wat is trouwens het appeal van Rush ? Die drummer is exceptioneel goed in wat hij doet ?
Elephant Talk van diezelfde plaat stond ook op mijn shortlist voor deze BR. Vind ik persoonlijk stukken beter dan THG. Die baslijn van TOny Levin is echt zo magnifiek...Voor '80s progressive had ik King Crimson's Thela Hun Ginjeet gekozen.