Precies NWA met een drankprobleem (grapje hoor).
Send in more bitches, crack another fifth
When the liquor run low, we start losing our shit
Posted on the coast with a freak on my arm
Empty-ass bottle buried deep in the sand

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies NWA met een drankprobleem (grapje hoor).

Amen brotherJezus christus wat een kakmuziek.
Ja ma voor u is Hurricane van Bob Dylan ook al pikant en dat zet dingen wel in perspectiefIk blijf het echt een bizar etiket vinden, "brave dadrock", voor Dire Straits.
Ik blijf het echt een bizar etiket vinden, "brave dadrock", voor Dire Straits.
Ik weet dat het een mopje is, maar dat is wel helemaal niet waar. Ik hou van het contrast van Dylan's ruwe, schure, ongepolijste stem naast het vaak heel pure, maar wel melodieuze instrumentale.Ja ma voor u is Hurricane van Bob Dylan ook al pikant en dat zet dingen wel in perspectief
Ik snap dat nog voor die periode, maar dat mensen dat nu nog altijd zo benoemen vind ik gek. Er zitten hier ook weinig mensen die de Dire Straits-mania bewust hebben meegemaakt.Toen ze pas uitkwamen werden ze in Engeland nog wel gezien als een fris geluid, maar later werd Money For Nothing platgedraaid op MTV en stond er een 36-jarige met een zweetband tussen allerlei twintigers voor de dads die destijds Sultans Of Swing kochten.
Eerst thrash metal deftig spellen daarna discussierenIk weet dat het een mopje is, maar dat is wel helemaal niet waar. Ik hou van het contrast van Dylan's ruwe, schure, ongepolijste stem naast het vaak heel pure, maar wel melodieuze instrumentale.
Ik luister ook naar metal hé, ik vind gewoon trash metal van Metallica en co ongelofelijk monotoon en daardoor saai klinken. Dat is luid en snel, maar daar zit geen muziek in. Het tegenovergestelde van een Dire Straits dat vaak net heel melodieus is.