Battle Royale: the 1980's - Round 1 - T-T-T-TIE BREAK! (p56)

Ik merk dat ik het moeilijk vind om te stemmen in deze battle (algemeen), omdat een groot deel van de nummers eigenlijk mijn ding niet zijn, dus dan stem ik maar niet... :unsure: maar dat is misschien niet fair omdat ik zelf ook meedoe? Serieuze vraag. :unsure:

Ik merk dat ik het moeilijk vind om te stemmen in deze battle (algemeen), omdat een groot deel van de nummers eigenlijk mijn ding niet zijn, dus dan stem ik maar niet... :unsure: maar dat is misschien niet fair omdat ik zelf ook meedoe? Serieuze vraag. :unsure:
als ze in ogen beide niks waard zijn, zijn ze niks waard he. Of ge dan toch wilt stemmen of niet is imo volledig vrije keuze ook al heb je ook een nummer in de running.

Bathory – A Fine Day To Die - 10
The Bangles – Eternal Flame - 10

Hoewel ik beide nummers nooit zelf op zou zetten, vind ik het ene oprecht abominabel en het andere aanvaardbaar.

The Bangles – Eternal Flame - 11

Moeilijk, niet overtuigd door Bathory te lang en niet boeiend genoeg. Eternal Flame is imo ook niet top tier maar 't blijft wel plakken.

Goh, niks waard is nu wel heel extreem.
ja nee, dan is het niet fair. Luiaard. Parasiet.

jk of course. niemand verplicht u tot deelname. als ge enkel op uw nummer zou stemmen en voor de rest totaal niets, zou ik wel dom vinden dat ge meedoet, want allez, 't is wel een beetje het concept van de wedstrijd he. als iedereen enkel voor zijn nummer meedoet, is er ook niet veel aan. Maar als ge bepaalde clashes maar niets aan vindt, 🤷‍♂️

Bathory – A Fine Day To Die - 11

Ik vind de versie van Atomic Kitten beter. :unsure:

Moeilijk, niet overtuigd door Bathory te lang en niet boeiend genoeg. Eternal Flame is imo ook niet top tier maar 't blijft wel plakken.

Bathory langdradig vinden kan ik me in vinden maar het niet boeiend genoeg vinden en dan kiezen voor een popsong die louter is opgebouwd uit eindeloze herhaling van strofe en brug. Iets in die redenering ontglipt mij.

Om een of andere reden denk ik altijd dat jij nog een cava muzieksmaak hebt, wrs door je nickname. Maar het is toch niet de eerste keer dat je mij teleursteld met je stem :unsure: Dus ik ga toch eens moeten her evalueren of je echt wel een goede muzieksmaak hebt.

Om een of andere reden denk ik altijd dat jij nog een cava muzieksmaak hebt, wrs door je nickname. Maar het is toch niet de eerste keer dat je mij teleursteld met je stem :unsure: Dus ik ga toch eens moeten her evalueren of je echt wel een goede muzieksmaak hebt.
Creeping Bad? :unsure:

Ik stond met de 60s battle wel mee bovenaan uw lijstje met zelfde votes. Maar op 20 jaar kan blijkbaar veel veranderen..

Bathory – A Fine Day To Die - 12
The Bangles – Eternal Flame - 12

Bathory niet direct mijn type metal maar ik heb toch maar schoon 8 minuten zitten headbangen. Eternal Flame is te zeemzoet. Het zijn de 80s verdomme ik wil power in mijn ballad.

Bathory – A Fine Day To Die - 13

Ik vind de versie van Atomic Kitten beter. :unsure:
giphy.gif

Bathory – A Fine Day To Die - 14
The Bangles – Eternal Flame - 13

Simpel maar tijdloze klassieker. Dat gekweel er uit bij Bathory en ik zou nog twijfelen.

Bathory – A Fine Day To Die - 13

giphy.gif
Must be trollin :unsure:

Terug
Bovenaan