Toch wel.Mano Negra - Soledad - 11
Metallica - Fade To Black - 10
Mano Negra was leuk voor 1 keer maar ik moet het niet per se nog eens horen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel.Mano Negra - Soledad - 11
Metallica - Fade To Black - 10
Mano Negra was leuk voor 1 keer maar ik moet het niet per se nog eens horen.
Zoals gij Kan in zijn volledigheid hebt gehoord vorige battle?Toch wel.
Wie?Zoals gij Kan in zijn volledigheid hebt gehoord vorige battle?
Niet denken, zeker zijnOp den duur denkt ge dat @Kid_C mensen omkoopt om dat hier spannend te houden.
En de moraal van het verhaal is hier toch wel dat het altijd de moeite loont om elke ronde de nummers te herbeluisteren. En eigenlijk hoort dat ook uit respect voor de nominatie*.
*Dit geldt voor nummers van max 20 minuten, zodat ik hiermee niet geconfronteerd wordt als iemand in één van de volgende battles Dopesmoker nomineert.
Hoewel ik de 20 minuten cap wat flauw vind, rekening houdend met het feit dat we met wat pech minstens vijf keer the sound of C moeten uitzitten vind ik het wel frappant dat ook ik in eerste instantie uit licht revanchistische confettigevoelens aan wat doom metal dacht met een tijdsduur van minimaal een half uur om te compenseren. Ik zal deze tactiek dan aanpassen en zoeken naar iets anders om op de schaduwlijst te staan. Iets van Stalaggh ofzo, dat duurt alvast geen 20 minuten, benieuwd wie dat wel helemaal kan uitzitten...