BigBear
Member
Zelfde mening.Beide doen mij weinig, te veel bleep bloop maar Organ Donor was voor mij veel te monotoon. Open Up had nog wat afwisseling
DJ Shadow - Organ Donor 2
Leftfield - Open Up 3
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde mening.Beide doen mij weinig, te veel bleep bloop maar Organ Donor was voor mij veel te monotoon. Open Up had nog wat afwisseling
Prodigies "Experience" is van 92 en kan niet verder verwijderd zijn van Leftfield.Kende Leftfield niet, na 1 luisterbeurt snap ik wel waar bands als The Prodigy hun mosterd zijn gaan halen

Fair. Toen Leftfield uitkwam met Open Up deed The Prodigy nog iets heel anders maar hun latere werk zoals Fat of the Land daar zitten ze toch al in hetzelfde landschap imo. Elektronische muziek met rock-attitude zegmaar. Ik ben voor de rest niet vertrouwd met het werk van Leftfield, dus mijn hele mening is gebaseerd op enkel dit nummerProdigies "Experience" is van 92 en kan niet verder verwijderd zijn van Leftfield.
Puur onverfijnde rave muziek.
Buiten dat het ook Britten zijn en ook uitstekende electronische muziek maken, hebben die niet echt veel gemeen qua stijl al groeien ze in hun maturiteit later wel een beetje meer naar elkander toe. En waar iedereen in de UK zat, ie Big Beat![]()
Je wordt nu wel verondersteld elke ronde toch minstens 1 keer naar beide nummers te luisteren alvorens je stemt (toch zeker voor nummers die je niet echt kent, wat hier volgens mij wel het geval is).Twee liedjes die ik nooit van mijn leven opnieuw hoef te horen. Luisteren mensen hier voor hun plezier naar?![]()
Ik heb beide nummers tweemaal beluisterd hoor. 't is nu eenmaal niet mijn ding.Je wordt nu wel verondersteld elke ronde toch minstens 1 keer naar beide nummers te luisteren alvorens je stemt (toch zeker voor nummers die je niet echt kent, wat hier volgens mij wel het geval is).
Al was het maar om plots toch een klik te krijgen met een onbekend/onbemind nummer, hoe onwaarschijnlijk ook. Want dat is één van de mooiste dingen die kunnen gebeuren. Jammer dat je jezelf dat ontzegt door oorkleppen op te zetten.

Je hebt ergens een punt, ik zal er nog meer op proberen letten om de resterende nummers met open vizier te beluisteren!Al was het maar om plots toch een klik te krijgen met een onbekend/onbemind nummer, hoe onwaarschijnlijk ook. Want dat is één van de mooiste dingen die kunnen gebeuren. Jammer dat je jezelf dat ontzegt door oorkleppen op te zetten.
Moeilijke keuze vandaag en ik neig hier ook wat naar. Verder ook twee verschillende versies van Organ Donor met een heel verschillende vibe.DJ Shadow - Organ Donor 5
Leftfield - Open Up 6
Er zijn andere tracks van Dj Shadow die ik beter vind, idem Leftfield. (oa Leftfield - Original met de sexy frontvrouw Toni Halliday van Curve, shoegaze met wat electronica)
Maar open up is gewoon een zeer degelijke commerciële UK rave track.
Maw, wat zitten we hier onze dierbare forumtijd te verliezen??? I