Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die was toch al dood voor 2020?Als ik er 1 moet kiezen, ga ik voor deze.
Die was toch al dood voor 2020?

Wanneer mogen we nog nummers toevoegen? Ik heb nog wel een nummer dat ik er heel graag in zou hebbenWe moeten aan 64 nummers geraken. Ik schat de kans vrij klein dat er 64 nummers zullen zijn dus daarna kunnen leden nog een nummer toevoegen, first come, first served.![]()

Ik wil dat ook wel weten, was bijna vergeten dat AC/DC hun recentste ook van 2020 is en die kunnen toch niet ontbreken hier.Wanneer mogen we nog nummers toevoegen? Ik heb nog wel een nummer dat ik er heel graag in zou hebben![]()
Oh man, nog zo'n topnummer.Mijn keuze ging normaal Days Like These van Low zijn maar utred was me voor met een ander nummer. En dan dacht ik aan Simulation Swarm van Big Thief maar clercqie was me voor!
Morgenmiddag, gezien het enthousiasme kan er zelfs een derde ronde komen.Wanneer mogen we nog nummers toevoegen? Ik heb nog wel een nummer dat ik er heel graag in zou hebben![]()

Attaboy
DRIP DRIP.
Alle kwaliteiten van deze band komen het sterkst tot uiting in het onbetwiste hoogtepunt “Din skördetid är nu kommen” dat van de eerste tot de laatste noot – en dat meer dan tien minuten lang – garant staat voor beklijvende black metal: melancholisch helder gitaargetokkel, klerikale miszang, begeesterende keys, meeslepende leads en een postrockachtige climax, bevlogen vocalen, genuanceerd drumspel en een hoorbaar aanwezige bas, wat wil een mens nog meer?
64 dan liever.We hebben nu 28 nummers, ofwel komen er nog vier bij en doen we het met 32 of iedereen kan nog een nummer delen (and then some).
Wat denken jullie?