Battle Royale: The 2020's [iedereen mag een tweede nummer delen!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het eigenlijk de bedoeling dat het een nummer is dat geen retro-vibes heeft, aangezien het niet ouder mag zijn dan 2020?
Dit is een serieuze vraag, aangezien mijn nummer nu al geen enkele reactie heeft gekregen en dat iets minder motiverend is om nog een nummer te posten. :unsure:

Is het eigenlijk de bedoeling dat het een nummer is dat geen retro-vibes heeft, aangezien het niet ouder mag zijn dan 2020?
Dit is een serieuze vraag, aangezien mijn nummer nu al geen enkele reactie heeft gekregen en dat iets minder motiverend is om nog een nummer te posten. :unsure:
Zolang het uitkwam na 1 januari 2020 is het dik ok, genoeg nummers met retro vibes die knallen als geen ander.

Gegeven mijn laatste AOTW gaan we dan gewoon mooi voor deze gaan:
Edit: ooops, in mijn hoofd was Age of Immunology van 2020 maar ik was mis! Dus dat diskwalificeert bovenstaand nummer..

Dan maar het titelnummer van Ookki Gekkou:

Laatst bewerkt:
Bon, laten we er een streepje spiritual jazz tegenaan gooien met Matthew Halsall - Joyful spirits of the universe (van op het fantastische album Salute to the sun uit 2020):

Omdat ik ze tot dit album eigenlijk compleet links heb laten liggen als band en dit nummer zo hard binnenkwam dat ik verder in hun oeuvre ben gedoken en concerttickets kocht. Life can be good sometimes.

Als we het over belangrijke nummers hebben, dan kunnen we niet om Exile van Taylor Swift en Bon Iver heen. Niet alleen omdat Taytay met Folklore een andere weg opging en haar publieksbereik verder uitbouwde om de grootste vrouwelijke artieste van de laatste 10 jaar te worden, maar ook omdat het voor een moment van schoonheid zorgde midden in een gitzwarte periode.
.

Oké dan.
Het klinkt hedendaagser in vergelijking met mijn vorig nummer, maar ze gebruiken veel distortion waardoor het tóch weer die vibe heeft en ik het meteen geweldig vond. Zeer blij dat ik deze band onlangs leerde kennen. Hoe zou je dit kunnen omschrijven? Neo garage psych?
The Mystery Lights - Purgatory (2024)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan