Battle Royale: The 2020's [iedereen mag een tweede nummer delen!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee of ik ook mag nomineren aangezien ik quasi enkel in de metaaldraad vertoef maar soit, indien niet gooi je het er maar uit.
Door release radars en andere zaken denk ik van mezelf dat ik op de hoogte ben van nieuwe muziek (binnen mijn interesse) maar feit is dat het de laatste jaren heel vergankelijk is. Als ik door de week een playlist maak steekt die vol met oude (80's-90'-00's) platen en dan die 2 uitschieters van de afgelopen 3 weken, die 2 weken later ook in de vergeetput gaan. Ik zet nog bitter weinig zaken op die langer dan een maand of 2 uit zijn want ze blijven gewoon niet hangen.

Vandaar dus mijn nominatie, eentje die al het ganse jaar niet uit mijn kop te krijgen is:

Je mag je 2de nummer niet meer aanpassen zeker :unsure:
Ik zie dat alles al in een lijst staat, dus laat maar. :)

Laatst bewerkt:
Miljaarde, dit topic eigenlijk gemist. Gelukkig mag iedereen verder posten. Op zich is er geen beginnen aan voor mij: ik zou hier nieuw werk van LP kunnen posten, Pump It van Electric Callboy en zovééééél meer maar uiteindelijk viel de keuze toch heel snel op de volgende absoluut briljante band.

Als gigantische Brutus fan moet ik deze zelfs gwn posten. Tis een van mijn favoriete nummers (maar zo heb ik er nog wel van Brutus), vooral ook door die zang die weer door merg en been gaat, en ook de geweldige instrumentatie. Alleen een enorme schande dat ik Brutus nog altijd niet live gezien heb...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan