Battle Royale: The 2020's [iedereen mag een tweede nummer delen!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als gigantische Brutus fan moet ik deze zelfs gwn posten. Tis een van mijn favoriete nummers (maar zo heb ik er nog wel van Brutus), vooral ook door die zang die weer door merg en been gaat, en ook de geweldige instrumentatie. Alleen een enorme schande dat ik Brutus nog altijd niet live gezien heb...
Probeer op 1 van die AB shows te geraken van hun. Ik heb ze in een bar in Madrid gezien en dat was straf, op de Lokerse Feesten waren ze sterk maar die 2 keer in de AB waren concerten die van de eerste tot de laatste noot af waren.

Also: ge kunt nog een tweede nummer posten he.

Krijg ik nu internetpunten als ik zeg dat ik hier één van de 66 eerst gedrukte 7"s van Brutus heb liggen? :unsure:

Stefanie zit trouwens ook in Rumours, compleet ander genre maar ook heel cool. Hannah zingt daar de lead met Stefanie op backings, beide hebben een fantastische stem.

Krijg ik nu internetpunten als ik zeg dat ik hier één van de 66 eerst gedrukte 7"s van Brutus heb liggen? :unsure:

Stefanie zit trouwens ook in Rumours, compleet ander genre maar ook heel cool. Hannah zingt daar de lead met Stefanie op backings, beide hebben een fantastische stem.

Rumours ken ik ook, heb hier al jaren op Spotify bij mijn gelikete nummers "Stop Crying" staan. Geweldige lied met een zeer unieke vibe (kan het nie goe beschrijven). Voor de andere die het nie kennen, zeker beluisteren. Je gaat er geen spijt van krijgen (als je er van houdt tenminste).

Ik ga voor deze twee:

Boldy is misschien wel m'n favo rapper van het laatste decennium, met als hoogtepunt zijn drie collab-albums met Alchemist. Lastig om een nummer te kiezen, maar deze met Evidence luister ik nog wekelijks. Zweven!

Opperbaas billy woods kan eigenlijk ook niet ontbreken, brengt 2 future classics uit in één jaar tijd. Zowel op Aethiopes als Church staat alleen maar kwaliteit. Lang getwijfeld tussen Smith + Cross en deze, maar uiteindelijk toch voor Pollo Rico gegaan. Beat is buitenaards, en de verses zijn subliem.

Als er nog nummers te weinig zijn wil ik deze er ook nog wel tussengooien: :unsure:

Opnieuw, Alchemist met een hemelse beat. Roc Marciano zijn unieke flow maakt het helemaal af. Insane album ook echt, tune na tune.

Ik ga voor deze twee:

Boldy is misschien wel m'n favo rapper van het laatste decennium, met als hoogtepunt zijn drie collab-albums met Alchemist. Lastig om een nummer te kiezen, maar deze met Evidence luister ik nog wekelijks. Zweven!

Opperbaas billy woods kan eigenlijk ook niet ontbreken, brengt 2 future classics uit in één jaar tijd. Zowel op Aethiopes als Church staat alleen maar kwaliteit. Lang getwijfeld tussen Smith + Cross en deze, maar uiteindelijk toch voor Pollo Rico gegaan. Beat is buitenaards, en de verses zijn subliem.

Als er nog nummers te weinig zijn wil ik deze er ook nog wel tussengooien: :unsure:

Opnieuw, Alchemist met een hemelse beat. Roc Marciano zijn unieke flow maakt het helemaal af. Insane album ook echt, tune na tune.
billy woods is mijn favoriete rapper van de laatste vijf jaar, Hiding Places tot Maps is een ongelofelijke run. Boldy James heb ik toevallig dit jaar pas echt ontdekt. Bo Jackson en The Price of Tea in China al redelijk wat beluisterd!

Mocht een nominatie nog aangepast worden of niet? Had toch liever een artiest gekozen die er nog niet in staat ipv. een tweede van The Smile :)

Aight, tweede nominatie:

Ik moest wat opzoeken of het wel in 2020 is uitgebracht. Blijkbaar is de clip opgenomen vlak voor Covid, dus ik twijfelde aan 2019 of 2020 maar 't is dus 2020 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan