Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders moeten we hier met een paar hem dat eens vragen op zijn profiel, blijkbaar doet die challenges die hem aangeraden worden door viewers.Zou die niet eens wat stops in Belgische frituren kunnen doen? Hier zijn toch ook redelijk wat foodchallenges.
Zou die niet eens wat stops in Belgische frituren kunnen doen? Hier zijn toch ook redelijk wat foodchallenges.

Stuur hem een berichtje op YT en wie weet.Wel jammer dat hij er precies geen tournee van gemaakt heeft, zit vandaag blijkbaar al weer in Florida. Nochtans heeft zijn Amerikaanse tegenhanger hier al enkele challenges gedaan en niet allemaal gehaald. Had toch wel leuk geweest moest hij die doen om te bewijzen dat hij het wel kan.![]()
Ik zag het ook net. Die ging toch wel heel vlot binnen, ondanks de hitte.Blijkbaar toch een tournee maar de video's worden gespreid gepost. Vandaag 2,5kg spaghetti in Aalst.
Niet zo gek veel, maar je kunt ze hier wel terugvinden:Ik ben benieuwd welke challenges hij nog gaat vinden, dat bestaat hier niet zo hard naar mijn gevoel. Ik was de toren van Balen aan het opzoeken maar die frituur bestaat niet meert blijkbaar.
Allez, another one hé!