BeardMeatsFood

Gisteren een recent filmpje gezien waar hij die kreeften baguette van 8-9 pond eet, was de eerste keer dat ik hem zag afzien :biglaugh:
"The world's biggest lobster roll"

En toch nog den dessert zoals gewoonlijk! :biglaugh:

Toch nog eens een challenge (breakfast challenge) die TE zot was. Dat brood heeft 'm wel genekt.

Zou die niet eens wat stops in Belgische frituren kunnen doen? Hier zijn toch ook redelijk wat foodchallenges.
Anders moeten we hier met een paar hem dat eens vragen op zijn profiel, blijkbaar doet die challenges die hem aangeraden worden door viewers.

Had het overlaatst al gezien. Haha dat ouder madammeke. "You're very small eh", bedoelt als, je bent niet vet, en hij die dat opneemt als, ge zijt niet gespierd :rofl:

Wel jammer dat hij er precies geen tournee van gemaakt heeft, zit vandaag blijkbaar al weer in Florida. Nochtans heeft zijn Amerikaanse tegenhanger hier al enkele challenges gedaan en niet allemaal gehaald. Had toch wel leuk geweest moest hij die doen om te bewijzen dat hij het wel kan. :p

Echt gezond ziet hij er nu toch niet meer uit 🙃 "Anderhalf uur tot 2 uur doen de meesten er over om alles op eten" en die doet dat in 3 kwartier. Waanzin :eek2:

Wel jammer dat hij er precies geen tournee van gemaakt heeft, zit vandaag blijkbaar al weer in Florida. Nochtans heeft zijn Amerikaanse tegenhanger hier al enkele challenges gedaan en niet allemaal gehaald. Had toch wel leuk geweest moest hij die doen om te bewijzen dat hij het wel kan. :p
Stuur hem een berichtje op YT en wie weet.

Wel plezant kanaal om te volgen. Al even mee bezig en blijft wel leuk.

Blijkbaar toch een tournee maar de video's worden gespreid gepost. Vandaag 2,5kg spaghetti in Aalst.

Blijkbaar toch een tournee maar de video's worden gespreid gepost. Vandaag 2,5kg spaghetti in Aalst.
Ik zag het ook net. Die ging toch wel heel vlot binnen, ondanks de hitte.

Ik ben benieuwd welke challenges hij nog gaat vinden, dat bestaat hier niet zo hard naar mijn gevoel. Ik was de toren van Balen aan het opzoeken maar die frituur bestaat niet meert blijkbaar.

Terug
Bovenaan