Bedrog in je relaties?

Hoe zit het met bedrog in jouw relaties?

• Ik ben al bedrogen geweest door een partner.

• Ik heb een partner al bedrogen.

• Ik ben al bedrogen + heb al bedrogen.

• Geen van bovenstaande.

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Voor dat eerste, neen, eigenlijk niet.
Voor dat tweede, neen, helemaal niet. Zo werkt dat nu eenmaal niet in Polen. Die bezitten trouwens samen het appartement, en zolang er geen kindermisbruik oid in het spel is ten gevolgde van dat alcoholgebruik, dan gaat die geen been hebben om op te staan om haar buiten te gooien. Vrouwen hebben meer rechten dan mannen wanneer het op hoederecht aankomt. Tegen dat die situatie zich ooit voordoet dat hij haar "kan" buitengooien, wonen wij al jarenlang ergens anders.
Ik hoop het voor u. Een vrouw die vaak drinkt en drugs gebruikt en richting self-destruction gaat heeft weinig te verliezen natuurlijk. Ik moet hier uiteraard afgaan op u verhaal want tis niet dat ik haar persoonlijk ken maar ik zou precies niet zo gerust zijn in die hele geheimhouding.

Soit, op zich goed om te lezen dat u vrouw zich herpakt heeft en dat er een kans bestaat dat alles goed komt tussen jullie. Ik hoop gemeend mee dat het voor lange duur is langs haar kant en dan u avonturen met de buurvrouw geen roet in het eten strooien.

Nee dat klopt maar de grote lijn is: of er iets naar buiten komt en wat dat dan is, wie dat dan hoort, wat diegene er dan mee doet het ligt allemaal buiten jouw bereik. Je hebt er geen controle over en je zal waarschijnlijk de laatste zijn om te horen dat het ‘nieuws’ rondzoemt.

Maar als jij liever in jouw naieve bubbel blijft, en snibt naar eenieder die die bubbel mogelijkerwijze bedreigt.. zonder dat het de slechterik in het verhaal is.. prima.
Ik denk dat hij al genoeg achtergrondinformatie heeft gegeven om geen nood meer te hebben aan een vermanende vinger die wijst op enige risico's rond zijn genomen beslissingen. Of je nu voor, tegen of neutraal staat tegenover de gebeurtenissen die hij beschreef, kan je enkel maar blij zijn dat zijn relatie uiteindelijk beter is geworden toch?

Inderdaad, als die man al heel lang geen seks had gehad, dan weegt alles wel wat minder nadien. Vandaar die lichte verende tred denk ik?
Ik heb nieuwe schoenen gekocht maar nu durf ik ze niet dragen.
Ik denk dat hij al genoeg achtergrondinformatie heeft gegeven om geen nood meer te hebben aan een vermanende vinger die wijst op enige risico's rond zijn genomen beslissingen. Of je nu voor, tegen of neutraal staat tegenover de gebeurtenissen die hij beschreef, kan je enkel maar blij zijn dat zijn relatie uiteindelijk beter is geworden toch?
Dat die relatie beter is geworden heeft wel niets met het bedrog te maken. Ik zou persoonlijk niet snel genoeg kunnen verhuizen in zijn situatie, want ik vermoed dat die betere relatie snel zal omslaan moest het uitkomen.

Afgezien dat het niet handig is om bij huwelijksproblemen, aan een potentieel groot (of groter) probleem te beginnen (een affaire) is het niet handig om in de omgeving te blijven waar het een grote kans heeft om uit te komen (aangezien je die uitkomst niet zelf in de hand hebt). Je hebt je eigen nest bevuild. Als je al een affaire moet beginnen, doe het dan zo ver weg als mogelijk van huis en haard (letterlijk en figuurlijk).

Ik denk dat iedereen hier zijn vrouw, hem en zeker de kinderen een blijvend warm en harmonieus gezin wenst. Hopelijk komt het niet uit en misschien is het beter daarom te verhuizen. Het is een kwetsbare toestand en daar wil je niet nog een probleem bij hebben, denk ik.

Ik geloof dat men het hier toch gemakkelijk laat uitschijnen. Hoe ga je thuis verkocht krijgen dat je wil verhuizen? Efkes droogweg vermelden dat ge wat verder wil wonen want ge hebt eens over de buurvrouw geweest en ge wil niet dat het uitkomt is geen optie natuurlijk.c

Ik geloof dat men het hier toch gemakkelijk laat uitschijnen. Hoe ga je thuis verkocht krijgen dat je wil verhuizen? Efkes droogweg vermelden dat ge wat verder wil wonen want ge hebt eens over de buurvrouw geweest en ge wil niet dat het uitkomt is geen optie natuurlijk.c
Denk dat het vooral veiligst is als hij het zelf zegt, dan moet er niet verhuist worden en kan hij het mss nog een beetje "verbloemen". Want niemand wil een zatte, gedrogeerde hysterische buurvrouw voor de deur haar versie krijgen.

Denk dat het vooral veiligst is als hij het zelf zegt, dan moet er niet verhuist worden en kan hij het mss nog een beetje "verbloemen". Want niemand wil een zatte, gedrogeerde hysterische buurvrouw voor de deur haar versie krijgen.
Dat is ook mijn mening hoor. Mogelijk kan hij het ook nog altijd aftrappen. Maar de keuze is gewoon aan Zantas en hij zal daar ook gewoon mee moeten leven. Keuzes en gevolgen waar wij eigenlijk geen oordeel over moeten vellen.

Overdrijf eens niet zo allemaal. Alsof elk overspel bekend geraakt. Alsof iedereen die eens drank en/of drugs doet, mentaal labiel is.

Dat is zeker en vast niet gemakkelijk, ik ging gewoon voort hierop:
Voor dat eerste, neen, eigenlijk niet.
Voor dat tweede, neen, helemaal niet. Zo werkt dat nu eenmaal niet in Polen. Die bezitten trouwens samen het appartement, en zolang er geen kindermisbruik oid in het spel is ten gevolgde van dat alcoholgebruik, dan gaat die geen been hebben om op te staan om haar buiten te gooien. Vrouwen hebben meer rechten dan mannen wanneer het op hoederecht aankomt. Tegen dat die situatie zich ooit voordoet dat hij haar "kan" buitengooien, wonen wij al jarenlang ergens anders.

Wat ik bedoel is dat ik gewoon niet meer gerust zou kunnen slapen, wetende dat er infeite niet veel nodig is om dit doen uit te komen en dit uit jouw handen is, en wetende dat zijn madam precies niet het type is dat hier sereen mee gaat omgaan.

Amai amai amai.

Begint hier weer geweldig te ontsporen... Om te reageren op bepaalde aannames:

1) Dit is een huurappartement en ons huurcontract verstrijkt in 2026. Er is de optie tot verlenging, maar gelet op de problemen met de onderburen (heb ik elders op het forum denk ik wel eens verteld, dat zij ons aangeklaagd hebben wegens vermeende geluidsoverlast) is daar weinig kans toe. Toevallig heeft mijn vrouw gisteren het vonnis toegezonden gekregen waarbij ze schuldig bevonden werd en 50 euro boete dient te betalen, dus die is gisteren gans de avond bezig geweest om een nieuw appartement te vinden, want die werd zot.
Al hangt dat allemaal uiteindelijk af van de beschikbaarheid van alternatieven op de markt, waar we weinig vat op hebben.

2) We zijn allemaal een beetje te hard van stapel aan het lopen betreffende de mentale gezondheidstoestand van de buurvrouw. Ik heb het natuurlijk over mezelf afgeroepen, omdat ik hier geschreven heb dat ik haar destructief bezig vond omwille van die paar keren met drank en haar uitspraak over zat/high zijn, waardoor dat hier geweldig ontploft is en de meest overdreven aannames gemaakt worden over de dame in kwestie.
Het blijft vooralsnog een vrouw met een deftige job, met twee kinderen, een man, en een eigen appartement. Ervan uitgaan dat die plots helemaal van het padje gaat en gans haar gezinsleven kapotmaakt, omdat ze niet zonder de wekelijkse beurt met mij kan, lijkt mij persoonlijk (ter herinnering, ik ben de enige persoon op dit forum die haar persoonlijk kent.) weinig realistisch. Ik heb daar totáál geen schrik voor.
Ik had meer schrik dat het zou uitkomen omdat ze niet altijd consequent berichtjes verwijderd bv, dan dat ik ze nu 's avonds zat aan de deur zou hebben omdat ze mij mist.

3) Dit was voor mij van in den beginne een affaire puur om een zeer teleurstellend seksleven in mijn huwelijk te compenseren, en dat heb ik haar ook laten weten in de vroege zomer toen ze opperde om meer tijd samen door te brengen. Dus op dat vlak waren er nooit twijfels of verkeerde verwachtingen. Voorlopig hebben we elkaar al 6 weken niet meer gezien (en dan bedoel ik letterlijk zien, zelfs niet in de gang of waar dan ook), en is het gesprek waarin ik haar liet weten dat het voor mij niet meer verder kan gaan ook alweer 10 dagen geleden. Vooralsnog geen enkel probleem, ook geen enkel berichtje van haar om toenadering te zoeken.

Mijn excuses aan de teleurgestelde lezers.

Amai amai amai.

Begint hier weer geweldig te ontsporen... Om te reageren op bepaalde aannames:

1) Dit is een huurappartement en ons huurcontract verstrijkt in 2026. Er is de optie tot verlenging, maar gelet op de problemen met de onderburen (heb ik elders op het forum denk ik wel eens verteld, dat zij ons aangeklaagd hebben wegens vermeende geluidsoverlast) is daar weinig kans toe. Toevallig heeft mijn vrouw gisteren het vonnis toegezonden gekregen waarbij ze schuldig bevonden werd en 50 euro boete dient te betalen, dus die is gisteren gans de avond bezig geweest om een nieuw appartement te vinden, want die werd zot.
Al hangt dat allemaal uiteindelijk af van de beschikbaarheid van alternatieven op de markt, waar we weinig vat op hebben.

2) We zijn allemaal een beetje te hard van stapel aan het lopen betreffende de mentale gezondheidstoestand van de buurvrouw. Ik heb het natuurlijk over mezelf afgeroepen, omdat ik hier geschreven heb dat ik haar destructief bezig vond omwille van die paar keren met drank en haar uitspraak over zat/high zijn, waardoor dat hier geweldig ontploft is en de meest overdreven aannames gemaakt worden over de dame in kwestie.
Het blijft vooralsnog een vrouw met een deftige job, met twee kinderen, een man, en een eigen appartement. Ervan uitgaan dat die plots helemaal van het padje gaat en gans haar gezinsleven kapotmaakt, omdat ze niet zonder de wekelijkse beurt met mij kan, lijkt mij persoonlijk (ter herinnering, ik ben de enige persoon op dit forum die haar persoonlijk kent.) weinig realistisch. Ik heb daar totáál geen schrik voor.
Ik had meer schrik dat het zou uitkomen omdat ze niet altijd consequent berichtjes verwijderd bv, dan dat ik ze nu 's avonds zat aan de deur zou hebben omdat ze mij mist.

3) Dit was voor mij van in den beginne een affaire puur om een zeer teleurstellend seksleven in mijn huwelijk te compenseren, en dat heb ik haar ook laten weten in de vroege zomer toen ze opperde om meer tijd samen door te brengen. Dus op dat vlak waren er nooit twijfels of verkeerde verwachtingen. Voorlopig hebben we elkaar al 6 weken niet meer gezien (en dan bedoel ik letterlijk zien, zelfs niet in de gang of waar dan ook), en is het gesprek waarin ik haar liet weten dat het voor mij niet meer verder kan gaan ook alweer 10 dagen geleden. Vooralsnog geen enkel probleem, ook geen enkel berichtje van haar om toenadering te zoeken.

Mijn excuses aan de teleurgestelde lezers.
Over je buurvrouw bedoel ik niet dat het een drugs- of drankverslaafde is welteverstaan. Ik bedoel als je ze gaat afwijzen dat ze er mss gekwetst van gaat zijn (of zich gekrenkt gaat voelen) en zich dan lazarus zou kunnen gaan drinken om plots voor je deur te staan. Nuja, jij zal wel de beste kunnen zijn die het allemaal kan inschatten want wij kennen de betrokken personen niet.

Als je al een affaire moet beginnen, doe het dan zo ver weg als mogelijk van huis en haard (letterlijk en figuurlijk).
Zoals mijn prof. evolutionaire biologie zei: "Mensen gaat niet vreemd, ze gaan bij bekenden.", waarbij hij de parallel met zogenaamd monogame vogelsoorten trok, die toch met de buurman/vrouw paren van zodra de "vaste" partner eventjes niet oplet.

Na alle berichtjes hier gelezen te hebben, toch eigenlijk wel teleurgesteld in de buurvrouw.

0 berichtjes, 0 pogingen om mij tegen te komen in het gebouw, 0 keer zat aanbellen in de avond of 's nachts omdat ze mij terug wil.

Godverdomme, was het haar allemaal zo weinig waard ofwat?

Voor de duidelijkheid, ben ermee aan't lachen omwille van de drama.

Laatst bewerkt:
Na alle berichtjes hier gelezen te hebben, toch eigenlijk wel teleurgesteld in de buurvrouw.

0 berichtjes, 0 pogingen om mij tegen te komen in het gebouw, 0 keer zat aanbellen in de avond of 's nachts omdat ze mij terug wil.

Godverdomme, was het haar allemaal zo weinig waard ofwat?

Vrouwen die random rondpoepen zonder dat je veel moeite moet doen, zijn meestal niet de vrouwen die - wel - zelf veel moeite doen.

Maar voor mij blijf je catch of the day :support:

Terug
Bovenaan