Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lang toch weer 90 minuten kei hard aan het werken. Zijn inzet en gedrag is voorbeeldig, en is al een paar matchen zo. (Inzet heeft hij altijd al getoond)

Ondanks dat we 50-60 minuten echt wel gedomineerd hebben, hebben we ook geen enkele kans afgedwongen. Dus wat kunnen we zeggen?

Uitgekookt Gent dat heel goed in blok verdedigde en 100% afgewerkt heeft. Congrats.
1 goede kopbal/schot in de eerste helft denk ik.
Te weinig met het vele balbezit gedaan.

Aan wie ligt het ? Voldoende voetbalkwaliteit toch wel op het veld denk ik, teveel dezelfde types ?

Bon. Dit gaat erover.

Met Silence kan je nog deftig discussiëren en ik stoor met absoluut niet aan hem als hij hier komt mee posten

Jij daarentegen...
Met mij kunde ook discuteren , maar ze moeten me ni persoonlijk aanvallen .
IK kan er niet aandoen dat er 3 int mandje liggen of Odoi nen bokser wil worden he
Maar nu alles op Tissoudalli steken vind ik er wat over .
Wat doet die gast verkeerd als hij met een bewging ulle back in de wind zet , ne corner krijgt en door Ricca omver word geduwd terwijl Mignolet er boven hangt en wa gaat roepen ?
PLS tell me

Ondanks dat we 50-60 minuten echt wel gedomineerd hebben, hebben we ook geen enkele kans afgedwongen. Dus wat kunnen we zeggen?

Uitgekookt Gent dat heel goed in blok verdedigde en 100% afgewerkt heeft. Congrats.
En dat je in die periode niks aanvangt met die corners is ook wel zonde natuurlijk

Ge moogt posten zoveel ge wilt maar een neutrale kijk betreffende Club hebt gij niet, enigste wat ge hier post tijdens zo'n match is ook gezeik over Club dus ge kunt toch moeilijk verbaasd zijn dat er hier zijn die dat de keel uithangt?
Kan ik nie aan doen dat u dat stoort hè vriend. Ik zeg maar gewoon wat ik zie dus er mag toch wat gediscussieerd worden over fases ?
Anders heeft een discussieforum geen enkel nut

Verdiende kwalificatie voor Gent als je het over twee wedstrijden bekijkt, maar we hebben onszelf vandaag wel serieus in de voet geschoten.

Frustrerende match zeg, alweer verloren tegen Hein. Gent gaat hier wel verdiend door, de uitslag is wel overdreven

Niet op de man spelen
Kan ik nie aan doen dat u dat stoort hè vriend. Ik zeg maar gewoon wat ik zie dus er mag toch wat gediscussieerd worden over fases ?
Anders heeft een discussieforum geen enkel nut
Kom kom doe niet belachelijk. Ge zijt babaluna niet e. Laat het onnozel gedoe maar aan zo iemand over.

1 goede kopbal/schot in de eerste helft denk ik.
Te weinig met het vele balbezit gedaan.

Aan wie ligt het ? Voldoende voetbalkwaliteit toch wel op het veld denk ik, teveel dezelfde types ?
Gent dat wel heeeeeel erg zwaar verdedigde, zelf veel te veel twijfelen.

Opstelling is ook iets voor FIFA waar je precies kinderlijk met Mbappe, CR7, Haaland, Messi en Benzema speelt. Zwakke ploegen kan je mss nog versmachten met zo’n elftal. Je kan ook niet meer wisselen als je alles er van minuut 1 erop gooit.

Geheime wapens Sandra en Sobol…

Edit: die topnamen bij wijze van spreken hoe kindjes FIFA spelen he. Alleen maar aanvallende flukse spelers die goals moeten maken.

En dat je in die periode niks aanvangt met die corners is ook wel zonde natuurlijk
De opstelling op die corners is ook heel raar. Iedereen ver van het doel, vaak niemand in de tweede zone. Weinig inkomende mensen.

Nie dat Roef een topkeeper is op hoge ballen dus moet je meer mee doen.

Sowieso verdiend.
Als ik dan Sobol en Bezus zie praten achteraf, dan weet ge wel weer wat er belangrijker is.

Kom kom doe niet belachelijk. Ge zijt babaluna niet e. Laat het onnozel gedoe maar aan zo iemand over.
het is Babaluna dank u en graag zou ik dit verwijderd zien omdat deze meneer telkens op de man speelt
ik zie jullie allemaal morgen
Proficiaat aan de Buffalo's dik verdiend

Op zich voor de uitstraling van een beker toernooi en voor n leuke voetbaldag/sfeer hoort zo'n beker finale Anderlecht - Club Brugge te zijn.

(Nie dat ik ons morgen vlot zie winnen of ons plaatsen)

Over de 2 wedstrijden zeker en vast verdiend voor Gent.

Gent vandaag veel uitgekookter, maar veel vuile fouten en Tissoudali is een maatennaaier.

Dit gecombineerd met domme gele kaarten van Odoi, eindeloos gebrei bij Club dat weer terug was en weer eens incompetente arbitrage dan wordt het moeilijk.

Op deze manier is het frustrerend, in de heenmatch werden we sportief gewoon overklast en kan ik ermee leven als je verliest op zo een manier. Maar met vuil spel? Hein mag er trots op zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan