Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 goede kopbal/schot in de eerste helft denk ik.Ondanks dat we 50-60 minuten echt wel gedomineerd hebben, hebben we ook geen enkele kans afgedwongen. Dus wat kunnen we zeggen?
Uitgekookt Gent dat heel goed in blok verdedigde en 100% afgewerkt heeft. Congrats.
Zo een directe slag in het gezicht? Nagenoeg altijd, dit was met opzet, na de fase en totale frustratie.Hoeveel keer zouden beide fouten al zonder een kaart bestraft geweest zijn dit seizoen? Elk al een keer of 20?
Met mij kunde ook discuteren , maar ze moeten me ni persoonlijk aanvallen .Bon. Dit gaat erover.
Met Silence kan je nog deftig discussiëren en ik stoor met absoluut niet aan hem als hij hier komt mee posten
Jij daarentegen...
En dat je in die periode niks aanvangt met die corners is ook wel zonde natuurlijkOndanks dat we 50-60 minuten echt wel gedomineerd hebben, hebben we ook geen enkele kans afgedwongen. Dus wat kunnen we zeggen?
Uitgekookt Gent dat heel goed in blok verdedigde en 100% afgewerkt heeft. Congrats.
Kan ik nie aan doen dat u dat stoort hè vriend. Ik zeg maar gewoon wat ik zie dus er mag toch wat gediscussieerd worden over fases ?Ge moogt posten zoveel ge wilt maar een neutrale kijk betreffende Club hebt gij niet, enigste wat ge hier post tijdens zo'n match is ook gezeik over Club dus ge kunt toch moeilijk verbaasd zijn dat er hier zijn die dat de keel uithangt?

Kom kom doe niet belachelijk. Ge zijt babaluna niet e. Laat het onnozel gedoe maar aan zo iemand over.Kan ik nie aan doen dat u dat stoort hè vriend. Ik zeg maar gewoon wat ik zie dus er mag toch wat gediscussieerd worden over fases ?
Anders heeft een discussieforum geen enkel nut
Gent dat wel heeeeeel erg zwaar verdedigde, zelf veel te veel twijfelen.1 goede kopbal/schot in de eerste helft denk ik.
Te weinig met het vele balbezit gedaan.
Aan wie ligt het ? Voldoende voetbalkwaliteit toch wel op het veld denk ik, teveel dezelfde types ?
De opstelling op die corners is ook heel raar. Iedereen ver van het doel, vaak niemand in de tweede zone. Weinig inkomende mensen.En dat je in die periode niks aanvangt met die corners is ook wel zonde natuurlijk
Dat Vormer de enige is die vrije trappen en corners kan geven zeg ik hier echt al meer dan een jaar.En dat je in die periode niks aanvangt met die corners is ook wel zonde natuurlijk
Skov Olsen kon dat tegen Antwerp ook en die waren veel beter dan die vandaagDat Vormer de enige is die vrije trappen en corners kan geven zeg ik hier echt al meer dan een jaar.
het is Babaluna dank u en graag zou ik dit verwijderd zien omdat deze meneer telkens op de man speeltKom kom doe niet belachelijk. Ge zijt babaluna niet e. Laat het onnozel gedoe maar aan zo iemand over.