Beker van België 2024-2025

Blijft geniaal in voetbal hoe iedereen een COMPLEET verschillende mening over dezelfde fase kan hebben :p

'Altijd penalty' vs 'Nooit penalty' lol
Men zou beter gewoon die commentaar openbaar maken

Ik zie de spits die idd 1e op de bal is en dan aangelopen word, aangetrapt is het ook niet hè
Ik zie ook dat hij geen controle heeft over de bal en dat die weg van het doel gaat en die niet meer haalbaar is

Daarnaast zie je de ref het meteen wegwuiven.
Is dat omdat hij geen contact zag of omdat hij van mening is dat het te gemakkelijk/te licht is?
Als hij het zag en laat doorspelen wegens te licht mag de VAR niet tussen komen.

Nu tast men nog steeds int donker en blijf je welles/nietes discussies krijgen. En kritiek op de refs

Fout op de rand van de 16 ook weer niet gefloten. Brugge krijgt hier stevige cadeaus. Een gelijkspel was een correcter resultaat geweest.
Ik weet niet waar de trekfout eindigde want ik keek op de laptop, maar als die begint buiten de 16 en loslaat binnen de 16 ist penalty

Brugge was wel beter dan Genk zonder veel grote kansen hadden ze controle

Gewoon kut dat zo n match weer beslist is door ne var, visser geeft m ni maar de man int buske weer wel..

Eens zien in februari, makkelijk gaat brugge t ni hebben bij ons

Jashari en Vanaken, wat een heersers op het middenveld. Jammer dat de laatste pass vaak verkeerd werd gegeven, want er zat wel meer in. Genk geen of amper uitgespeelde kansen gehad.

Zal nog een stevig matchke worden in genk, jammer dat weer over de ref gaat en niet over Club en genk die er een vrij mooie match van maakten.

Ach ja, ik ga hier niet teveel zeggen. Hopelijk doen de Genk-supporters hun plicht en kunnen ze er nog eens zeldzaam een heksenketel van maken.

Men zou beter gewoon die commentaar openbaar maken

Ik zie de spits die idd 1e op de bal is en dan aangelopen word, aangetrapt is het ook niet hè
Ik zie ook dat hij geen controle heeft over de bal en dat die weg van het doel gaat en die niet meer haalbaar is

Daarnaast zie je de ref het meteen wegwuiven.
Is dat omdat hij geen contact zag of omdat hij van mening is dat het te gemakkelijk/te licht is?
Als hij het zag en laat doorspelen wegens te licht mag de VAR niet tussen komen.

Nu tast men nog steeds int donker en blijf je welles/nietes discussies krijgen. En kritiek op de refs
Tuurlijk is het aangetrapt, je ziet heel zijn been trillen na het contact.

Tuurlijk is het aangetrapt, je ziet heel zijn been trillen na het contact.
Er was zeker contact, maar het leek wel dat hij zijn rechterbeen die fractie langer liet staan om dat contact uit te lokken toen hij zag dat de bal te ver weg was. Maar dat was niet echt duidelijk of hard te maken en er was contact, dus niemand kan klagen dat die penalty gefloten werd, de hielen is niet de kant dat ge moet verdedigen...
En indien het uitgelokt was, was het heel professioneel gedaan, dat is ook deel van voetbal.

Er staat nergens in het reglement of de bal speelbaar moet zijn voor de aanvaller. En of het nu op de rand van de 16 isvof 30 cm voorbopen doel.
Ik begrijp de geniet wel dat zuur is om zo te verliezen, maar het is gewoon correct.

Zal nog een mooie match worden in genk..

t is gewoon heel dom van Sadick, is het niet Sonck die zegt dat je de scheids en/of VAR geen reden mag geven om tussen te komen?

Hier trapt hij met zijn rechtervoet op de rechterenkel van de aanvaller terwijl de goal links van hun is. Dan is dat gewoon oerdom verdedigen imho.

Terug
Bovenaan