Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Men zou beter gewoon die commentaar openbaar makenBlijft geniaal in voetbal hoe iedereen een COMPLEET verschillende mening over dezelfde fase kan hebben
'Altijd penalty' vs 'Nooit penalty' lol
das al lang geen geel meer
Waar heb je het over? Net geel gezien er voor.Bal weg trappen ook geen geel meer blijkbaar. Een zeer zwakke arbitrage vandaag.
Dat was de reactie van De Cuyper, niet het wegkeilen van de bal door iemand van Brugge.Waar heb je het over? Net geel gezien er voor.
Ik weet niet waar de trekfout eindigde want ik keek op de laptop, maar als die begint buiten de 16 en loslaat binnen de 16 ist penaltyFout op de rand van de 16 ook weer niet gefloten. Brugge krijgt hier stevige cadeaus. Een gelijkspel was een correcter resultaat geweest.
Idd, niet alles was goed natuurlijk maar hoe we soms combineren in aanvallen en om onder druk uit komen is echt genieten.Ongeacht wat het nog wordt: zeer goede match van Club, zo zie ik ze echt graag spelen
Tuurlijk is het aangetrapt, je ziet heel zijn been trillen na het contact.Men zou beter gewoon die commentaar openbaar maken
Ik zie de spits die idd 1e op de bal is en dan aangelopen word, aangetrapt is het ook niet hè
Ik zie ook dat hij geen controle heeft over de bal en dat die weg van het doel gaat en die niet meer haalbaar is
Daarnaast zie je de ref het meteen wegwuiven.
Is dat omdat hij geen contact zag of omdat hij van mening is dat het te gemakkelijk/te licht is?
Als hij het zag en laat doorspelen wegens te licht mag de VAR niet tussen komen.
Nu tast men nog steeds int donker en blijf je welles/nietes discussies krijgen. En kritiek op de refs
Was ook mijn eerste reactie: "Allee, wat heeft den Astrazenica nu aan?"Welk beest heeft Aster moeten afschieten om die jas te kunnen maken?![]()
Er was zeker contact, maar het leek wel dat hij zijn rechterbeen die fractie langer liet staan om dat contact uit te lokken toen hij zag dat de bal te ver weg was. Maar dat was niet echt duidelijk of hard te maken en er was contact, dus niemand kan klagen dat die penalty gefloten werd, de hielen is niet de kant dat ge moet verdedigen...Tuurlijk is het aangetrapt, je ziet heel zijn been trillen na het contact.