Beker van België 2024-2025

Nrt

Well-known member
Ik was aan het zoeken naar het beker-topic van dit jaar, maar ik vond er geen. Bij deze dus een topic voor dit jaar. Gisteren werden al 3 wedstrijden gespeeld:

Patro - Charleroi 4-1
Zulte-Waregem - Dender 2-1
Westerlo - RWDM 2-1

Vanavond zelf aanwezig in Waasland-Beveren.

Vtm is tegenwoordig wel grote fan van Club Brugge precies. Das de enige ploeg dat die kennen om uit te zenden. Er zijn toch betere affiches dan Club dat tegen een amateur ploeg thuis moet spelen om op tv te laten zien.

Tja, die trekken nu eenmaal met Anderlecht de meeste kijkers.

Genk doet een stream die ge voor 5 euro kunt kopen. Dat bedrag gaat naar de Genk Foundation (goede doel). Zo kan het ook.

Tja, die trekken nu eenmaal met Anderlecht de meeste kijkers.

Genk doet een stream die ge voor 5 euro kunt kopen. Dat bedrag gaat naar de Genk Foundation (goede doel). Zo kan het ook.
Die bekermatchen zijn me zelf geen 5 euro waard.

Kan me ook niet inbeelden dat dergelijke matchen veel neutrale kijkers opleveren. Wat je ook uitzend. Daar is niks aan te zien. Niveauverschil is veel te groot.

Kan me ook niet inbeelden dat dergelijke matchen veel neutrale kijkers opleveren. Wat je ook uitzend. Daar is niks aan te zien. Niveauverschil is veel te groot.
Als echte fan moet iedere officiële match u interesseren.

Als echte fan moet iedere officiële match u interesseren.
Als fan van een team wel ja. Maar als Anderlecht fan zie ik niet in om naar Brugge - Bilzen te moeten zien. Das 90 minuten tijdverlies 😉

En hoe het met Anderlecht gesteld is, zou ik zelf niet kijken mochten ze Anderlecht nu uitzenden. Daar heb ik het helemaal mee gehad

Als fan van een team wel ja. Maar als Anderlecht fan zie ik niet in om naar Brugge - Bilzen te moeten zien. Das 90 minuten tijdverlies 😉

En hoe het met Anderlecht gesteld is, zou ik zelf niet kijken mochten ze Anderlecht nu uitzenden. Daar heb ik het helemaal mee gehad
Ah ok. Dan begreep ik het verkeerd.

Er gaan altijd wel neutrale zijn die elke match op tv bekijken, er zijn zelfs mensen die elke aflevering van familie bekijken.
Er gaan ook veel Clubfans kijken, want zoveel gaan er niet naar het stadion gaan. En die match gaat ook geen superdure zijn geweest om te mogen uitzenden. Club is volgens mij toch een van de meest bekeken ploegen op TV, dus op dat vlak logisch dat die wedstrijd er uit gepikt werd.

Er gaan altijd wel neutrale zijn die elke match op tv bekijken, er zijn zelfs mensen die elke aflevering van familie bekijken.
Er gaan ook veel Clubfans kijken, want zoveel gaan er niet naar het stadion gaan. En die match gaat ook geen superdure zijn geweest om te mogen uitzenden. Club is volgens mij toch een van de meest bekeken ploegen op TV, dus op dat vlak logisch dat die wedstrijd er uit gepikt werd.
Er is meer aan de hand hoor. Vtm en HLN zenden enkel maar Brugge uit. Dat valt gewoon op. Zoals voor het seizoen ook de oefenmatchen waar toch niemand naar kijkt als je de ploeg niet volgt. Bedoel daar niks negatief mee.

Elke beker ronde is het telkens Club Brugge. Tegen wie ze ook spelen. Valt gewoon op

Er is meer aan de hand hoor. Vtm en HLN zenden enkel maar Brugge uit. Dat valt gewoon op. Zoals voor het seizoen ook de oefenmatchen waar toch niemand naar kijkt als je de ploeg niet volgt. Valt gewoon op. Bedoel daar niks negatief mee.
Zal er eens op letten, want ik moet nu ook wel toegeven dat ik van geen enkel ander team opzoek of ze op TV komen, uitgezonderd Belgische teams die Europees spelen. :laugh:
Het kan natuurlijk gerust zijn dat er iemand binnen DPG connecties heeft met iemand binnen Club natuurlijk.

Er is meer aan de hand hoor. Vtm en HLN zenden enkel maar Brugge uit. Dat valt gewoon op. Zoals voor het seizoen ook de oefenmatchen waar toch niemand naar kijkt als je de ploeg niet volgt. Bedoel daar niks negatief mee.

Elke beker ronde is het telkens Club Brugge. Tegen wie ze ook spelen. Valt gewoon op
Er is heel weinig aan de hand hoor, buiten dat ze weten dat ze genoeg kijkers (sponsors) gaan hebben voor een match die hen weinig kost. Voor zover ik weet waren de voorbereidingsmatchen allemaal op YouTube van Club zelf te bekijken, als het al op HLN stond zal dat gewoon een embed van YT zijn.

Er is heel weinig aan de hand hoor, buiten dat ze weten dat ze genoeg kijkers (sponsors) gaan hebben voor een match die hen weinig kost. Voor zover ik weet waren de voorbereidingsmatchen allemaal op YouTube van Club zelf te bekijken, als het al op HLN stond zal dat gewoon een embed van YT zijn.
Nee je kon die echt kijken op de site van HLN. Echt elke pre season wedstrijd. Zal eerder een samenwerking zijn vermoed ik.

Hadden die ook niet gefoefeld met de kleedkamer en tribune tegen Jong Genk? Ongelofelijk.

Terug
Bovenaan