Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bekermatchen zijn me zelf geen 5 euro waard.Tja, die trekken nu eenmaal met Anderlecht de meeste kijkers.
Genk doet een stream die ge voor 5 euro kunt kopen. Dat bedrag gaat naar de Genk Foundation (goede doel). Zo kan het ook.
Als echte fan moet iedere officiële match u interesseren.Die bekermatchen zijn me zelf geen 5 euro waard.
Kan me ook niet inbeelden dat dergelijke matchen veel neutrale kijkers opleveren. Wat je ook uitzend. Daar is niks aan te zien. Niveauverschil is veel te groot.
Als fan van een team wel ja. Maar als Anderlecht fan zie ik niet in om naar Brugge - Bilzen te moeten zien. Das 90 minuten tijdverliesAls echte fan moet iedere officiële match u interesseren.

Ah ok. Dan begreep ik het verkeerd.Als fan van een team wel ja. Maar als Anderlecht fan zie ik niet in om naar Brugge - Bilzen te moeten zien. Das 90 minuten tijdverlies
En hoe het met Anderlecht gesteld is, zou ik zelf niet kijken mochten ze Anderlecht nu uitzenden. Daar heb ik het helemaal mee gehad

Die zenden dat niet uit voor Brugge, maar voor BelisiaVtm is tegenwoordig wel grote fan van Club Brugge precies. Das de enige ploeg dat die kennen om uit te zenden. Er zijn toch betere affiches dan Club dat tegen een amateur ploeg thuis moet spelen om op tv te laten zien.

Er gaan altijd wel neutrale zijn die elke match op tv bekijken, er zijn zelfs mensen die elke aflevering van familie bekijken.Die bekermatchen zijn me zelf geen 5 euro waard.
Kan me ook niet inbeelden dat dergelijke matchen veel neutrale kijkers opleveren. Wat je ook uitzend. Daar is niks aan te zien. Niveauverschil is veel te groot.
Er is meer aan de hand hoor. Vtm en HLN zenden enkel maar Brugge uit. Dat valt gewoon op. Zoals voor het seizoen ook de oefenmatchen waar toch niemand naar kijkt als je de ploeg niet volgt. Bedoel daar niks negatief mee.Er gaan altijd wel neutrale zijn die elke match op tv bekijken, er zijn zelfs mensen die elke aflevering van familie bekijken.
Er gaan ook veel Clubfans kijken, want zoveel gaan er niet naar het stadion gaan. En die match gaat ook geen superdure zijn geweest om te mogen uitzenden. Club is volgens mij toch een van de meest bekeken ploegen op TV, dus op dat vlak logisch dat die wedstrijd er uit gepikt werd.
Zal er eens op letten, want ik moet nu ook wel toegeven dat ik van geen enkel ander team opzoek of ze op TV komen, uitgezonderd Belgische teams die Europees spelen.Er is meer aan de hand hoor. Vtm en HLN zenden enkel maar Brugge uit. Dat valt gewoon op. Zoals voor het seizoen ook de oefenmatchen waar toch niemand naar kijkt als je de ploeg niet volgt. Valt gewoon op. Bedoel daar niks negatief mee.

Er is heel weinig aan de hand hoor, buiten dat ze weten dat ze genoeg kijkers (sponsors) gaan hebben voor een match die hen weinig kost. Voor zover ik weet waren de voorbereidingsmatchen allemaal op YouTube van Club zelf te bekijken, als het al op HLN stond zal dat gewoon een embed van YT zijn.Er is meer aan de hand hoor. Vtm en HLN zenden enkel maar Brugge uit. Dat valt gewoon op. Zoals voor het seizoen ook de oefenmatchen waar toch niemand naar kijkt als je de ploeg niet volgt. Bedoel daar niks negatief mee.
Elke beker ronde is het telkens Club Brugge. Tegen wie ze ook spelen. Valt gewoon op
Nee je kon die echt kijken op de site van HLN. Echt elke pre season wedstrijd. Zal eerder een samenwerking zijn vermoed ik.Er is heel weinig aan de hand hoor, buiten dat ze weten dat ze genoeg kijkers (sponsors) gaan hebben voor een match die hen weinig kost. Voor zover ik weet waren de voorbereidingsmatchen allemaal op YouTube van Club zelf te bekijken, als het al op HLN stond zal dat gewoon een embed van YT zijn.
En krijgt een 29 return bij winstAmateurploeg Lyra-Lierse trekt met 1300 man / 25 bussen naar Standard vanavond.![]()

Eentje op Sporza, eentje op vtm en 2 op club rtl dacht ik. En dat bedoel ik eigenlijk, bij al die zenders wisselen de ploegen , alleen bij VTM is het steeds de match van Brugge. En dat viel me gewoon opIk dacht dat ze alleen Antwerp op tv toonden?